شناسهٔ خبر: 67319469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان:

قرآن با «محفل» از مهجوریت خارج شد

رشت - معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی استان گفت: برنامه «محفل» در کنار معرفی برترین‌های قرآنی، این کتاب مقدس را از مهجوریت و غربت نجات داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد پور اسماعیلی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به برپایی برنامه تلویزیونی محفل در رشت اظهار کرد: میزبانی برنامه محفل در سند راهبردی برنامه‌های کمیته‌های فرهنگی و هنری کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان تعریف شده بود و با پیگیری‌های سپاه و تبلیغات اسلامی به ثمر نشست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی گیلان افزود: افتخار آفرینی گیلانی‌ها در برنامه قرآنی «محفل» امتیاز میزبانی این برنامه پربیننده را از آن این استان کرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به تراز بالای برنامه محفل و مسابقات قرآنی کشور، این مسابقات را دارای سطح بالا و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: قرآنی های گیلان جزو برترین‌های مسابقات بین المللی ایران هستند.

به گفته پوراسماعیلی، در برنامه محفل پیش رو هویت فرهنگی و قرآنی مردم رشت و گیلان را به رخ مردم کشور و جهان می کشیم.

وی با بیان اینکه «محفل» قرآن را از مهجوریت خارج کرد، افزود: برنامه «محفل» در کنار معرفی برترین‌های قرآنی، این کتاب مقدس را از مهجوریت و غربت نجات داد.

نظر شما