شناسهٔ خبر: 67233840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مردان تیروکمان ایران سهمیه المپیک نگرفتند

نیما علیپور

سه کماندار تیم ملی مردان ایران موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیروکمان در آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و در بخش مردان، کمانداران ایران در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

حذف فائز محمدی در آستانه رفتن به المپیک

فائز محمدی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز به مصاف نماینده سوئد رفت و ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نماینده مجارستان با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید و به جمع ۸ کماندار برتر مسابقات راه یافت.

فائز محمدی در یک چهارم نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک، مقابل نماینده کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

با توجه به نتایج کسب شده، فائز محمدی بین ۵ کماندار برتر مسابقات قرار نگرفت و در جایگاه ششم ایستاد و از راهیابی به المپیک بازماند؛ گفتنی است ۵ کماندار برتر مسابقات راهی المپیک می‌شوند.

گلشنی و شبانی حذف شدند

محمد حسین گلشنی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف نماینده بحرین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از یونان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید اما در دور سوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.

رضا شبانی نیز در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید. وی در دوم به مصاف نماینده سوییس رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما