شناسهٔ خبر: 67229907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حذف دو کماندار ایران/ محمدی به مرحله یک هشتم رسید - اکونیوز

اقتصاد ایران: مسابقات تیروکمان انتخابی المپیک در بخش مردان با حذف محمد حسین گلشنی و رضا شبانی و همچنین صعود فائز محمدی به مرحله یک هشتم نهایی پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته تیراندازی با کمان در آنتالیای ترکیه درحال برگزاری است و در بخش مردان، کمانداران کشورمان در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.

محمدحسین گلشنی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف نماینده بحرین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از یونان رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد.

فائز محمدی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف نماینده سوئد رفت و با ۶ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی یک هشتم نهایی شد.

رضا شبانی در رشته ریکرو و در دور نخست به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید. وی در دوم به مصاف نماینده سوییس رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد.

نظر شما