شناسهٔ خبر: 67042079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارق وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارق وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت درکرج خبر داد و گفت: این فرد حین فروش اموال مسروقه به دام افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز ، سردار "حمید هداوند" روز پنجشنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت رایانه خودرو در حوزه کلانتری ۴۶ دهقان ویلا کرج، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: تیم تجسس کلانتری به همراه ماموران پلیس اطلاعات شهرستان کرج با بررسی و بازبینی صحنه‌های سرقت، ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی توانستند این سارق را حین فروش اموال مسروقه شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: سارق دربازجویی های اولیه پلیس به ۷۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو ها اعتراف کرد.
هداوند با اشاره به کشف تعداد زیادی لوازم خودروی سرقتی از مخفیگاه سارق گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مالباختگان به پلیس آگاهی منتقل شد.

سارق سابقه دار با پابند الکترونیکی دوباره مرتکب سرقت شد

فرمانده انتظامی کرج اعلام کرد: سارق سابقه داری که با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده بود بار دیگر در کرج مرتکب سرقت شد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت : پس از دریافت گزارشی درخصوص ترددهای مشکوک فردی در یک منزل خالی از سکنه در محدوده کیانمهر کرج، ماموران کلانتری ۴۳ برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران کلانتری با راهنمایی همسایگان در یک اقدام غافلگیرانه این سارق را حین خارج کردن لوازم سرقتی دستگیر کردند.

گودرزی با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده و تحویل اقلام مسروقه شامل موتور برق صنعتی، بالابر ساختمانی، موتور و پنل کولرگازی و حدود ۱۰۰ متر کابل فشار قوی به صاحبخانه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

نظر شما