شناسهٔ خبر: 67051146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۸۰ فقره سرقت در بجنورد

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۸۰ فقره انواع سرقت در چند روز اخیر خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۹ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، سرهنگ محمد غلامی روز جمعه اظهار کرد: چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد به پلیس گزارش شد و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی خود موفق شدند در این رابطه ۲۹ نفر سارق و مالخر را شناسایی و دستگیر کنند افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده و اعتراف به ۸۰ فقره انواع سرقت به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت از جمله این سرقت ها بود.

وی از شهروندان خواست تا ضمن همکاری مستمر با پلیس در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان احشام در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین نیز در خبری جداگانه از دستگیری ۲ نفر از سارقان احشام با کشف چهار راس دام سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا با بیان اینکه ماموران با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته موفق به شناسایی سارق احشام در سطح حوزه استحفاظی شدند عنوان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به سرقت احشام با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد اظهار کرد: با سرعت عمل ماموران همدست متهم در محل پاتوقش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود:‌ با هماهنگی قضایی دام ها تحویل مالباخته شد و متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما