شناسهٔ خبر: 67046457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قاتل فراری در بروجرد دستگیری شد

خرم آباد _ ایرنا _ فرمانده انتظامی بروجرد گفت: قاتل فراری پس از چهار سال فرار در این شهرستان دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ مهدی مهدوی کیا روز پنجشنبه بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد، بعلت اختلافات خانوادگی در تهران بزرگ، با توجه به متواری بودن و مخفی شدن قاتل در بروجرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی بروجرد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری اقدامات پلیسی محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

دستگیری سارق و کشف ۶ فقره سرقت در سلسله

فرمانده انتظامی سلسله از دستگیری سارق و کشف ۶ فقره سرقت کابل مخابرات خبر داد.

سرهنگ محمد بوستان افروز اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کابل مخابرات، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پوشش منطقه پس از اخذ دستور قضائی یک نفر را در این رابطه دستگیر که در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت کابل مخابرات اعتراف نمود.

سرهنگ بوستان افروز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی سلسله در پایان شهروندان را به کاربردی کردن هشدارهای انتظامی پیشگیری از سرقت رهنمون کرد و اظهار داشت: کاربردی کردن هشدارهای انتظامی فرصت ارتکاب جرم را از سارقان می گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما