شناسهٔ خبر: 67037673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است/ نگاه انقلابی و هوشمندانه پشتوانه اجرای صحیح قانون

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است، گفت: نگاه انقلابی و هوشمندانه، پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان با تشریح برنامه سفر خود به استان‌های شمالی به بررسی وضعیت و مدیریت جرایم و برشمردن مهمترین دغدغه های مردم پرداخت و اظهار کرد: فرهنگ غنی و انسجام مدیریتی در حوزه فرهنگی، کار در حوزه انتظامی در گیلان را سهل کرده است.

وی همسویی فرهنگ مردم را موجب تسهیل در انجام امور انتظامی اعلام و بیان کرد: برابر بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، استان گیلان از لحاظ شاخص‌های انتظامی و امنیتی یکی از استان‌های موفق در کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بستر فرهنگی و همکاری دستگاه‌ها را در ایجاد امنیت مطلوب، تاثیرگذار دانست و به اجرای طرح نور در استان‌های مسافرپذیر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و بیان کرد: برابر برآوردهای انجام شده اقدامات انتظامی توأم با اقدامات ایجابی در استان گیلان با موفقیت اجرا شده است.

سردار قاسم رضایی بر ایجاد فضایی مناسب برای خدمات دهی به عموم شهروندان و مسافران در سواحل و تفرجگاه‌های استان با بسیج تمامی امکانات و شرایط تأکید کرد و افزود: برخورد با جرایم مشهود براساس قانون وظیفه ذاتی مجموعه انتظامی است.

 وی با اشاره به تحمیل جنگ نرم توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه طرح ها و برنامه‌های مجموعه انتظامی هدفمند و بر اساس قانون است و برکات خوبی هم به دنبال داشته است، خاطرنشان کرد: برای پلیس همه کسانی که در مقابل قانون گردن کِشی ‌کنند یکسان هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره تقدیر عموم شهروندان و خانواده شهداء از اقدامات پلیس اظهار داشت: مجموعه انتظامی در انجام ماموریت‌های گسترده خود مضایقه نمی‌کند.

سردار رضایی در ادامه به اجرای مستمر طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در کشور اشاره کرد و بیان داشت: برابر قانون حمل و نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز جرم است و هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه انتظامی، نگاه انقلابی و هوشمندانه را پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه عنوان کرد.

تسریع در آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا دغدغه مجموعه انتظامی

سردار قاسم رضایی همچنین عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی طرح سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان، طبیعت زیبا و دلپذیر و همچنین آب و هوای مطلوب و تفرجگاه‌های دلنشین را از دلایل حضور شهروندان و مسافران در گیلان و استان‌های شمالی اعلام و اظهار کرد: رعایت هنجارهای جامعه مورد تاکید مسافران و شهروندان است.

وی با بیان اینکه بسترها برای استقبال از مسافران عزیز استان‌های کشور فراهم شده است بر آماده‌سازی و تسریع در اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها تاکید کرد و افزود: تسریع در ایجاد و آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در طول ۳۲۰ کیلومتر نوار ساحلی گیلان دغدغه مجموعه انتظامی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور فراهم آوردن تسهیلات مناسب برای شهروندان را یک توفیق برای مجموعه انتظامی دانست و گفت: درخواست مجموعه انتظامی از شهروندان و مسافران رعایت قوانین و مقررات کشور است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: امنیت و رعایت هنجارهای جامعه خواسته و مطالبه عمومی است.

سردار رضایی برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها را رسالت ترک‌نشدنی پلیس قلمداد کرد و گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با تصریح بر اینکه مردم شریف و شهید پرور استان بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، افزود: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته عامه شهروندان و مسافران قوانین و مقررات را رعایت کرده و خدمات‌دهی مطلوب و متناسبی در استان‌های ساحلی برای خوشایند و آرامش مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام

نظر شما