شناسهٔ خبر: 67034455 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار رضایی:

پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اجرای قانون و برخورد با جرائم مشهود وظیفه ذاتی پلیس است.

صاحب‌خبر -

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امشب در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تشریح برنامه سفر خود به استان‌های شمالی به بررسی وضعیت و مدیریت جرائم و برشمردن مهمترین دغدغه‌های مردم پرداخت.

او همسویی فرهنگ مردم را موجب تسهیل در انجام امور انتظامی اعلام کرد و گفت: برابر بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، استان گیلان از لحاظ شاخص‌های انتظامی و امنیتی یکی از استان‌های موفق در کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به اجرای طرح نور در استان‌های مسافرپذیر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید زیرساخت‌های مورد نیاز و مناسب از طریق دستگاه‌های متولی برای اجرای طرح نور در استان فراهم شود.

سردار رضایی بر ایجاد فضایی مناسب برای خدمات دهی به عموم شهروندان و مسافران در سواحل و تفرجگاه‌های استان گیلان با بسیج تمامی امکانات و شرایط تأکید و تصریح کرد: برخورد با جرائم مشهود بر اساس قانون وظیفه ذاتی مجموعه انتظامی است.

او همچنین از اجرای مستمر طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در کشور خبر داد و گفت: برابر قانون حمل و نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز جرم است و هرکس سلاح غیرمجاز دارد، باید احساس ناامنی کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است، افزود: برای پلیس همه کسانی که در مقابل قانون گردنکشی کنند یکسان هستند.

سردار رضایی با اشاره تقدیر عموم شهروندان و خانواده‌های شهدا از اقدامات پلیس تصریح کرد: مجموعه انتظامی در انجام مأموریت‌های گسترده خود مضایقه نمی‌کند.

او ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه انتظامی، نگاه انقلابی و هوشمندانه را پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه اعلام کرد.

نظر شما