شناسهٔ خبر: 67036593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده کل انتظامی:

پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است

رشت- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است، گفت: نگاه انقلابی و هوشمندانه، پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تشریح برنامه سفر خود به استان‌های شمالی به بررسی وضعیت و مدیریت جرایم و برشمردن مهمترین دغدغه‌های مردم پرداخت و اظهار کرد: فرهنگ غنی و انسجام مدیریتی در حوزه فرهنگی، کار در حوزه انتظامی در گیلان را سهل کرده است.

وی همسویی فرهنگ مردم را موجب تسهیل در انجام امور انتظامی اعلام کرد و بیان داشت: برابر بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، استان گیلان از لحاظ شاخص‌های انتظامی و امنیتی یکی از استان‌های موفق در کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بستر فرهنگی و همکاری دستگاه‌ها را در ایجاد امنیت مطلوب تأثیر گذار دانست و به اجرای طرح نور در استان‌های مسافر پذیر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: برابر برآوردهای انجام شده اقدامات انتظامی توأم با اقدامات ایجابی در استان گیلان با موفقیت اجرا شده است.

این مقام ارشد انتظامی اجرای طرح نور را یکی از دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در استان اعلام کرد و گفت: باید زیرساخت‌های مورد نیاز و مناسب از طریق دستگاه‌های متولی برای اجرای طرح نور در استان فراهم شود.

سردار رضایی با تاکید بر ایجاد فضایی مناسب برای خدمات دهی به عموم شهروندان و مسافران در سواحل و تفرجگاه‌های استان با بسیج تمامی امکانات و شرایط به اجرای مستمر طرح نور در کشور اشاره کرد و افزود: برخورد با جرایم مشهود بر اساس قانون وظیفه ذاتی مجموعه انتظامی است.

وی با اشاره به تحمیل جنگ نرم توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: پلیس مکلف به ادای تکلیف و اجرای قانون است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های مجموعه انتظامی هدفمند و بر اساس قانون است و برکات خوبی هم به دنبال داشته است خاطرنشان کرد: برای پلیس همه کسانی که در مقابل قانون گردنکشی کنند یکسان هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره تقدیر عموم شهروندان و خانواده شهدا از اقدامات پلیس اظهار داشت: مجموعه انتظامی در انجام مأموریت‌های گسترده خود مضایقه نمی‌کند.

سردار رضایی در ادامه به اجرای مستمر طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در کشور اشاره کرد و بیان داشت: برابر قانون حمل و نگهداری و استفاده از سلاح غیرمجاز جرم است و هرکس سلاح غیرمجاز دارد باید احساس ناامنی کند.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان از مجموعه انتظامی، نگاه انقلابی و هوشمندانه را پشتوانه اجرای صحیح قانون در جامعه اعلام کرد.

نظر شما