شناسهٔ خبر: 67032782 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار رضایی:

برخورد با ناهنجاری‌ها رسالت ترک‌نشدنی پلیس است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

صاحب‌خبر -

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور عصر امروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه) در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی طرح سالمسازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان، با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: امنیت و رعایت هنجار‌های جامعه خواسته و مطالبه عمومی است. 

او با اشاره به اینکه بستر‌ها برای استقبال از مسافران استان‌های کشور فراهم شده است، افزود: تسریع در ایجاد و آماده‌سازی طرح‌های سالمسازی دریا و تفرجگاه‌ها در طول ۳۲۰ کیلومتر نوار ساحلی استان گیلان دغدغه مجموعه انتظامی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور فراهم آوردن تسهیلات مناسب برای شهروندان را یک توفیق برای مجموعه انتظامی اعلام و تصریح کرد: درخواست مجموعه انتظامی از شهروندان و مسافران رعایت قوانین و مقررات کشور است.

سردار رضایی همچنین برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها را رسالت ترک‌نشدنی پلیس قلمداد کرد و گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالمسازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

او با تأکید بر اینکه گیلانیان بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، افزود: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته عامه شهروندان و مسافران قوانین و مقررات را رعایت کرده و خدمات‌دهی مطلوب و متناسبی در استان‌های ساحلی برای خوشایند و آرامش مردم صورت گرفته است.

نظر شما