شناسهٔ خبر: 67037457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

جانشین فراجا: رعایت هنجارهای جامعه مطالبه عمومی است

جانشین فرمانده کل انتظامی بر آماده‌ سازی و تسریع در اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها تاکید کرد و گفت: امنیت و رعایت هنجارهای جامعه خواسته و مطالبه عمومی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی طرح سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان، طبیعت زیبا و دلپذیر و همچنین آب و هوای مطلوب و تفرجگاه‌های دلنشین را از دلایل حضور شهروندان و مسافران در گیلان و استان‌های شمالی اعلام کرد و اظهار کرد: رعایت هنجارهای جامعه مورد تاکید مسافران و شهروندان است.

وی با بیان اینکه بسترها برای استقبال از مسافران عزیز استان‌های کشور فراهم شده است بر آماده‌سازی و تسریع در اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها تاکید کرد و افزود: تسریع در ایجاد و آماده‌سازی طرح‌های سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در طول ۳۲۰ کیلومتر نوار ساحلی گیلان دغدغه مجموعه انتظامی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور فراهم آوردن تسهیلات مناسب برای شهروندان را یک توفیق برای مجموعه انتظامی اعلام کرد و اذعان‌داشت: درخواست مجموعه انتظامی از شهروندان و مسافران رعایت قوانین و مقررات کشور است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: امنیت و رعایت هنجارهای جامعه خواسته و مطالبه عمومی است.

سردار رضایی برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها را رسالت ترک‌نشدنی پلیس قلمداد کرد و گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با تصریح بر اینکه مردم شریف و شهید پرور استان بیش از ۸ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند، افزود: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته عامه شهروندان و مسافران قوانین و مقررات را رعایت کرده و خدمات‌دهی مطلوب و متناسبی در استان‌های ساحلی برای خوشایند و آرامش مردم صورت گرفته است.

نظر شما