شناسهٔ خبر: 67035826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اولین نمایشگاه کار قزوین گشایش یافت

اولین نمایشگاه تخصصی کار قزوین «Qazvin jobs » با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت. اولین نمایشگاه تخصصی کار قزوین «Qazvin jobs » با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور عین الله کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد و جمعی از مسئولان استانی اولین نمایشگاه تخصصی کار قزوین «Qazvin jobs » در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، تسهیل در فرآیند جذب و استخدام کارجویان از طریق دیدار چهره ‌به‌چهره و گفت‌و‌گوی کارجویان با کارفرمایان شرکت های مطرح استان است.

اولین نمایشگاه کار قزوین گشایش یافت

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ آگهی استخدام بر پلتفرم ویژه نمایشگاه منتشر شده که علاقمندان می توانند درخواست خود را مستقیما به آنها ارسال کنند.

کشاورز ترک تصریح کرد: این آگهی ها شامل مشاغل کارشناسی، مدیریتی، تولیدی، اجرایی و حتی کارآموزی می شود و همزمان با برگزاری نمایشگاه کار، جلساتی با حضور مدیران منابع انسانی شرکتها، به عنوان جلسات فرعی نیز برگزارخواهد شد و چالش های حوزه اشتغال بررسی می شود.


احمد خورگامی مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین نیز اظهار داشت: اولین نمایشگاه کار از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه کار قزوین (QAZVIN_JOBS) ایجاد تعامل مستقیم بین کارفرمایان و کارجویان استان است.

اولین نمایشگاه کار قزوین گشایش یافت

خورگامی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور مشارکت کنندگان واحدهای صنعتی مهم از جمله شرکت نستله، هفت الماس، شاتل، البرز دارو، کاشی پارس و شیمی بهداش برگزار شده است.

این مسئول یادآورشد: بیش از ۳۰ مشارکت کننده که همگی از برترین تولیدکنندگان استان هستند، با هدف جذب مستقیم کارجویان متخصص در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی در نمایشگاه حضور دارند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در روزهای برگزاری از  ساعت ۱۱  صبح الی  عصر۱۹ دایر است و از کارجویان متخصص در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دعوت می شود با حضور در این نمایشگاه و ایجاد تعامل و شرکت در جلسات آموزشی با شرکت های مورد هدف خود وارد رایزنی ومذاکره شده و شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

این نمایشگاه در روزهای ۱۶ ؛ ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه برای علاقمندان دایر است.

انتهای پیام

نظر شما