شناسهٔ خبر: 67033553 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: رامین رضاییان با بازی که در پستش می‌کند به نظرم او جایش در تیم ملی خالی است.

مدیر روستا: جای رامین رضاییان در تیم ملی خالی است

مدیر روستا: جای رامین رضاییان در تیم ملی خالی است

صاحب‌خبر -

اصغر مدیر روستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی هنگ کنگ در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: مسافت طولانی را ملی پوشان کشورمان رفتند، اما تیم ملی هنگ کنگ نمی‌تواند برای ما دردسر ساز شود. زمانی این تیم برای تیم ملی امید دردسر درست کرد، اما برای تیم ملی کشورمان هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد. ان شا الله بازیکنان تیم ملی این بازی را پیروز می‌شوند و با دست پر به ایران برمی گردند و خستگی شان رفع می‌شود.

او درباره اینکه لیست تیم ملی فوتبال را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال یکسری را تازه به تیم ملی دعوت کردند و جوانگرایی صورت گرفت. برخی از بازیکنان قدیمی هم خط خوردند و به هنگ کنگ نرفتند، اما به نظر می‌رسد  حذف برخی از بازیکنان قدیمی فقط برای این بازی اتفاق افتاده است و  کادر فنی  در بازی بعد بنا بر شرایط و مقتضیات از بازیکنان باتجربه استفاده می‌کند و آنها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

مدیرروستا درباره اینکه امید عالیشاه به خاطر سن بالا به تیم ملی دعوت نشده است، اما شجاع خلیل زاده که از عالیشاه ۲ سال بزرگتر است، به تیم ملی دعوت شده است، گفت: خلیل زاده سابقه ملی زیادی دارد و در تیم ملی بوده است. اگر بازیکنی را می‌بینیم که تاثیرگذار و توانمند است نباید به سنش نگاه کنیم. ما باید جوانگرایی را داشته باشیم، اما بازیکنی که در شرایط سنی بالا هست؛ و به درد تیم ملی هم می‌خورد اگر می‌بینند مثمرثمر است دعوتش کنند. من  تعجب کردم که چرا رامین رضاییان به تیم ملی دعوت نشد؟ خصوصا در بازی پایانی سپاهان توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و هت تریک کرده بود. این یک مقدار جای تعجب دارد، اما سرمربی تیم ملی مختار است و می‌تواند هر بازیکنی که مدنظرش هست دعوت کند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: به نظرم نباید مسائل گذشته در انتخاب بازیکنان تاثیرگذار باشد. رامین رضاییان با سابقه خوبی که دارد و بازی که در پستش  می‌کند به نظرم او جایش  در تیم ملی خالی است.

او درباره اینکه بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ازبکستان بیان کرد: تیم ملی ازبکستان نشان داده که فوتبالش رو به پیشرفت است و اکنون هم تقریبا دارد رقیب سرسختی برای ما می‌شود. ما باید برنامه ریزی مان برای آن بازی باشد و چه به لحاظ فنی و تاکتیکی آماده شویم تا امتیاز خوبی از ازبکستان بگیریم.

مدیر روستا درباره اینکه به نظر می‌رسد ایران به راحتی به جام جهانی صعود می‌کند، گفت: البته فوتبال یک مقدار سخت شده است و تیم‌های ضعیف هم می‌آیند جلوی تیم‌های قوی ایستادگی می‌کنند. اگر ما به فکر این باشیم که از این گروه بالا می‌رویم به جام جهانی نرویم بهتر است. این مسائل نباید برای ما مشکل ساز و دلهره انگیز باشد. ما تیم  ایران هستیم با این همه سابقه و بازیکنان و لژیونر‌های خوبی داریم. به نظرم اگر درس‌هایی از جام ملت‌های آسیا بگیریم و کارشناسان بحث‌های فنی را گوشزد کردند سوای موضوعاتی که بعضی‌ها با الفاظ انگلیسی با آن برخورد می‌کردند آماده می‌شویم برای یک تیم ملی خوب و توسعه فوتبال و برای رفتن به جام جهانی. امسال سال سختی برای رفتن به جام جهانی نیست با توجه به تعدد تیم‌های آسیایی ما مشکلی نداریم و حتی تعدد در گروه بندی جام جهانی ما باید از الان خودمان را در مرحله بعدی جام جهانی ببینیم. اگر نیت ما این نباشد به عقب برگشتیم.

خبرنگار: مریم طایفه 

نظر شما