شناسهٔ خبر: 66982404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ثبت نام ۹ هزار نفر از خراسان رضوی برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

مسوول سازمان اردویی راهیان نور گردشگری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ۹ هزار نفر از این استان برای حضور در آیین بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ثبت نام کردند که بیشتر آنها جوانان هستند. مسوول سازمان اردویی راهیان نور گردشگری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ۹ هزار نفر از این استان برای حضور در آیین بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) ثبت نام کردند که بیشتر آنها جوانان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محسن سهیل افزود: سهم عمده زائران حرم حضرت امام راحل را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند که این نشانگر دلبستگی نسل جدید به راه و مکتب امام عظیم الشان است.

وی ادامه داد: هر ساله کاروان‌های زیارتی مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب از استان خراسان رضوی با استقبال چشمگیری مواجه می‌شود.

مسوول سازمان اردویی راهیان نور گردشگری سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امسال یکی از ویژگی‌های این کاروان‌ها همزمانی آن با اردوهای راهیان نور غرب کشور است که هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد پس از شرکت در مراسم مرقد امام راحل در روز ۱۴ خرداد و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد و با رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های قهرمانان ایران اسلامی در عملیات‌های مرصاد و دیگر عملیات‌ها آشنا خواهند شد.

سهیل با اشاره به این که یکی دیگر از اهداف اردوهای بسیج، بصیرت افزایی و آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: تلاش شده است در مسیر کاروان‌های ارتحال حضرت امام(ره) با هماهنگی‌های صورت گرفته با زائران به ویژه نوجوانان از مظاهر پیشرفت‌های نظام اسلامی در مراکز علمی و فناوری بازدید شود.

نظر شما