شناسهٔ خبر: 67284549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان اردبیل:

نفع هیچ حزب و شخصی ارجح بر منافع ملی نیست

ابراهیم‌ عزیززاده

دادستان اردبیل امیدآفرینی و ارجح قراردادن منافع جمعی و ملی و دوری از تعقیب منافع حزبی و فردی را رسالت و تکلیف مهم اصحاب رسانه دانست.

صاحب‌خبر -

جلال آفاقی در نشست تخصصی با اصحاب رسانه که با محوریت پیشگیری از جرایم انتخاباتی برگزار شد، با تشریح جایگاه سرنوشت‌ساز رسانه، افزایش اعتماد عمومی، امیدآفرینی و مطالبه‌گری را از رسالت‌های مهم رسانه‌ها دانست.

وی با تعبیر از خبرنگاران به مدعی‌العموم‌ دوم جامعه، بر مطالبه‌گری اصحاب رسانه تاکید کرده و افزود: مطالبه‌گری اصحاب قلم و صاحبان رسانه باید برمبنای منافع ملی و عموم مردم  باشد، نه نفع شخصی و حزبی.

دادستان اردبیل حفظ امنیت روانی جامعه را تکلیفی مهم خوانده، توجه به تمام جوانب امر در اطلاع‌رسانی‌ها و پوشش اخبار در رسانه‌ها را خواستار شد.

آفاقی با اشاره به انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری ضمن تشریح کارکرد رسانه‌ها بر افزایش مشارکت، به موادی از نحوه تبلیغات انتخاباتی در قانون اشاره و اظهار کرد: شعب ویژه مرتبط با جرایم انتخاباتی در دادسراها، محاکم کیفری‌دو و تجدیدنظر استان ایجاد شده و کلیه تحرکات و فعالیت‌های مرتبط با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تحت رصد دادستانی است.

انتهای پیام

نظر شما