شناسهٔ خبر: 67337598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فیلم/ مدیرکل صمت: ۱۲۰طرح تولیدی تا پایان سال در استان تهران افتتاح می شود

شهرری- ایرنا- مدیرکل صمت استان تهران از اجرایی شدن طرح های تولیدی و افتتاح ۱۲۰ واحد تولیدی تا پایان سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کارخانه تولیدی پروفیل فولادی با ظرفیت ۲۶۰ هزارتن تولید در سال درکهریزک شهرستان ری با آغاز دهه تولید و تجارت در استان تهران بصورت ویدئو کنفرانس از سوی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، افتتاح شد.

روز یکشنبه مراسم بهره برداری از چندین طرح بزرگ صنعتی در سطح کشور بصورت ویدیوکنفرانس باحضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و علی آبادی وزیر صمت برگزار شد.

محمود سیجانی، در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح۲ واحد تولیدی در شهر ری و رباط کریم اظهار داشت: امروز یکشنبه با دستور سرپرست ریاست جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت و با حضور میدانی علیرضا فخاری استاندار تهران و شرکت تولید کننده پروفیل فولادی سازه های سبک ساختمانی با سرمایه گذاری یکهزار و۷۶۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل صمت استان تهران تصریح کرد: کارخانه ای که امروز افتتاح شد در راستای تکمیل ظرفیت خود یک واحد زنجیره دیگر نیز در دست اقدام دارد که سال آینده آماده افتتاح می شود.

وی در ادامه افزود: همزمان با این واحد، واحد تولیدی دانش بنیان در رباط کریم با تولید پره های توربینی با سرمایه ۴۰میلیارد تومان نیز افتتاح شد.

مدیرکل صمت استان تهران بیان کرد: در استان تهران تا پایان سال بیش از ۱۲۰طرح تولیدی افتتاح می شود که بخشی در هفته دولت و بخشی در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

سیجانی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه تولید و تجارت تاکید کرد: برنامه های متفاوتی چون نشست با صنعتگران، تجلیل از صنعتگران و تولیدکنندگان نمونه و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های دهه تولید و تجارت است که برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تامین ارز واحدهای صادرات محور خاطرنشان کرد: اولویت تامین ارز محصولات به تناسب ماه و فصل ارز مورد نیاز شرکت های تولیدی، تخمین زده می شود. اگر واحدی تامین کننده و صادرات محور باشد و به ارز بیشتر نیاز داشته باشد در کارگروه وزارت صنعت معدن و تجارت این نیاز مرتفع می شود.

نظر شما