شناسهٔ خبر: 67284587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هدف‌گذاری اجرای ۶۳ طرح راه و شهرسازی در کشور

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: این قرارگاه اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در سال جاری در نقاط مختلف کشور را در برنامه خود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، محمدرضا رحمانی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در آئین افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح امام خمینی (ره) اراک اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها ایوان مصلی است که بر اساس تعهد به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حوزه راه و شهرسازی بیش از ۴۴ پروژه بزرگ را به بهره‌برداری رساند، افزود: شش طرح با حضور شخص رئیس‌جمهور شهید به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در سال جاری در نقاط مختلف کشور را در برنامه خود دارد.

رحمانی با بیان اینکه مهم‌ترین مؤلفه قرارگاه خاتم‌الانبیاء ظریفت فنی و تجهیزاتی است، تصریح کرد: افتخار این قرارگاه استقلال و نداشتن هیچ گونه وابستگی به خارج است.

وی اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های مربوط به وزارت کشور هم سال گذشته ۱۲ تقاطع غیر همسطح شهری افتتاح شد و ۲۴ کیلومتر خط مترو به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: متروی پرند یکی از افتخارات دولت سیزدهم است که به دستور رئیس‌جمهور شهید به بهره‌برداری رسید.

رحمانی با بیان اینکه این قرارگاه سه سال در کنار شهید جمهور پروژه‌های متعدد ملی و استانی را به بهره‌برداری رساند، گفت: تقاطع غیر هم‌سطح امام خمینی (ره) اراک دویست و سی و یکمین تقاطع شهری کشور است که تاکنون توسط قرارگاه خاتم ساخته شده و نکته قابل توجه در این مورد افتتاح همه پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر است.

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان اجرای هر طرحی در هر سطح و حجم تکنیکی و اجرایی را دارد.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان طرح‌های بیشتری اجرا می‌شود، گفت: این قرارگاه هیچ‌گاه به دنبال اجرای طرح‌ها نبوده و نیست و تنها به مصلحت کارفرما و خدمتگزاری به مردم ورود پیدا می‌کند و انجام کار در مناطق محروم کشور توسط قرارگاه بسیار بیشتر از سایر مناطق است و همواره در اجرای طرح در این مناطق را در اولویت کاری خود قرار داده است.

نظر شما