شناسهٔ خبر: 67281376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در کشور برنامه قرارگاه خاتم‌الانبیا در سال جاری است

اراک - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: اجرای ۶۳ پروژه راه و شهرسازی در نقاط مختلف کشور برنامه امسال این قرارگاه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار «محمدرضا رحمانی» روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیر هم سطح امام خمینی(ره) اراک بیان کرد: مهمترین مولفه قرارگاه خاتم‌الانبیا ظریفت فنی و تجهیزاتی است و افتخار این مجموعه استقلال و نداشتن وابستگی به خارج است.

وی عنوان کرد: تقاطع غیر هم‌سطح امام خمینی(ره) اراک دویست و سی و یکمین تقاطع شهری کشور است که تاکنون توسط قرارگاه خاتم ساخته شده و نکته قابل توجه افتتاح همه پروژه‌ها زودتر از موعد مقرر است.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار کرد: سال گذشته در بخش راه و شهرسازی ۴۴ پروژه بزرگ توسط این قرارگاه در کشور به بهره‌برداری رسید که ۶ پروژه توسط شخص شهید آیت‌الله رییسی افتتاح شد.

سردار رحمانی ادامه داد: مترو شهر پرند یکی از افتخارات این مجموعه است که در زمان کم و به سرعت انجام و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: همچنین سال گذشته ۱۲ تقاطع غیر هم‌سطح شهری و ۲۴ کیلومتر مترو در کشور به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: این قرارگاه باتوجه به ظرفیت‌های موجود امکان اجرای هر پروژه‌ای در هر سطح و حجم تکنیکی و اجرایی را دارد.

سردار رحمانی خاطر نشان کرد: قرارگاه هیچ‌گاه به دنبال پروژه نبوده و نیست و تنها به مصلحت کارفرما و خدمتگزاری به مردم ورود پیدا می‌کند و انجام کار در مناطق محروم کشور توسط قرارگاه بسیار بیشتر از سایر مناطق است و همواره در اولویت قرار دارد.

نظر شما