شناسهٔ خبر: 67282096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سردار رحمانی:

قرارگاه خاتم الانبیاء ۶۳ پروژه راه و شهرسازی را در دست اقدام دارد

شقایق ابراهیمی

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در سال جدید در حوزه راه و شهرسازی ۶۳ پروژه در دست اقدام است که یکی از آنها ایوان مصلی بود که براساس تعهد به سرانجام رسید.

صاحب‌خبر -

سردار محمدرضا رحمانی در آیین افتتاح پروژه‌های شهری استان مرکزی و شهر اراک اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) یکی از افتخارات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء است. قرارگاه سه سال در کنار شهید جمهور پروژه‌های متعدد ملی و استانی را به بهره‌برداری رساند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سال گذشته در حوزه راه و شهرسازی بیش از ۴۴ پروژه بزرگ را به بهره‌برداری رساند که ۶ پروژه با حضور شخص رئیس جمهور شهید بهره‌برداری شد.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تصریح کرد: در حوزه پروژه‌های مربوط به وزارت کشور نیز سال گذشته ۱۲ تقاطع غیرهمسطح شهری افتتاح شد و ۲۴ کیلومتر خط مترو به بهره‌برداری رسید که متروی پرند یکی‌ از افتخارات دولت سیزدهم است که به دستور رئیس جمهور شهید بهره برداری شد.

رحمانی ادامه داد: تقاطع امام خمینی(ره) اراک دویست و سی و یکمین تقاطع شهری بوده که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء برای تسهیل تردد داخل شهرها ساخته شده است.

 وی تاکید کرد: در سال جدید در حوزه راه و شهرسازی ۶۳ پروژه در دست اقدام وجود دارد که یکی از آنها ایوان مصلی امام خمینی(ره) بود که براساس تعهد، به سرانجام رسید.

وی اضافه کرد: در مناطق محروم مانند سیستان و بلوچستان پروژه‌های بیشتری اجرا می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: امروز یک ظرفیت فنی و تجهیزاتی قوی در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء وجود دارد و وابستگی به خارج نیست و هر پروژه در هر سطحی از تکنولوژی و هر حجم را می‌توان به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار کرد.

انتهای پیام

نظر شما