شناسهٔ خبر: 67335756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار ملایر: استمرار راه شهید جمهور در گرو مشارکت پرشور و انتخاب اصلح است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهور اصلح به طور قطع موجب استمرار راه و منش شهید جمهور خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سلمان اسماعیلی عصر یکشنبه در جمع اعضا و هیات مدیره اتاق اصناف شهرستان ملایر اظهار کرد: کسبه و اصناف این شهرستان جزو بهترین‌ها و با آبرومندترین‌ها هستند که در طول دوران انقلاب نقش اثرگذاری ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به بیشترین حضور خود در جمع کسبه و اصناف، افزود: این جایگاه مهم هم وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و هم نشان دهنده نقش اصناف در چرخیدن چرخ اقتصاد شهرستان ملایر است.

فرماندار ویژه ملایر زحمات و تلاش‌های هیات مدیره اتاق اصناف ملایر را ستودنی خواند و بیان کرد: نوسان و مشکل در بازار موجود دارد و برخی قوانین ممکن است غیربومی و دردسرساز باشند، اما مهم این است که با تعامل، ارتباط نزدیک و خیرخواهی اصناف این مسایل با کمترین هزینه در شهرستان حل شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه از تمامی مسایل و مشکلات کسبه و اصناف مطلع هستیم و صنفی که بیشتر به چشم می‌آید، مبل و منبت است، افزود: امید است با همفکری بخش خصوصی و دولتی به سمت توسعه و کاهش مسایل و مشکلات این قشر حرکت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات ماندگار دولت مردمی سیزدهم، ادامه داد: دستاوردهای بزرگ دولت سیزدهم غیر قابل کتمان است و ده‌ها طرح در طول فعالیت دولت گویای این ادعا است.

معاون استاندار همدان بیان کرد: یک نمونه بارز این اقدامات، اجرایی شدن ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در سال ۱۴۰۲ در شهرستان ملایر است که معادل ۷۰ درصد کل طرح‌های استان همدان بود و موجب سربلندی دولت سیزدهم در ملایر شد.

فرماندار ملایر: استمرار راه شهید جمهور در گرو مشارکت پرشور و انتخاب اصلح است

اسماعیلی تبیین دستاوردها و خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم را یک ضرورت جدی دانست و بیان کرد: با وجود بدرقه میلیونی مردم حماسه‌آفرین از رییس جمهور شهید، اما عده‌ای غیرمنصفانه دولت و دستاوردهای آیت‌الله رئیسی را نادیده می‌گیرند و این به دور از تقوا و اخلاق است.

وی افزود: وظیفه ما در این میان این است که به پاسداشت مجاهدت‌های رییس جمهور شهید، دستاوردهای بی‌شمار دولت وی را برای مردم تبیین کنیم و بی‌شک چهلمین روز شهادت سید محرومان یک فرصت طلایی برای ادای این تکلیف است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: تقارن ایام چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی با سالروز شهادت شهید بهشتی، نشانه‌ای از پیمودن مسیر مشترک است و با حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب رییس جمهوری خدمتگزار، راه شهید جمهور امتداد پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در همین راستا روز چهارشنبه ششم تیرماه، با حضور حماسی و معنادار مردم شهیدپرور و انقلابی ملایر، مراسم چهلمین روز شهادت رییس جمهور در مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود و تلاش خواهیم کرد راه و منش آن شهید بزرگوار را بیش از پیش درک و تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا یکم تیرماه روز ملی اصناف است.

نظر شما