شناسهٔ خبر: 67335807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد

توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت فعالان اقتصادی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با استفاده از ظرفیت فعالان اقتصادی و خیرین حوزه تولید، می توان به توسعه زیرساخت های استان کمک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز -یکشنبه سوم تیر -با بیان این مطلب در مراسم اهدای ۵ دستگاه رایانه به دبیرستان شاهد پسرانه شیخ هادی هادوی بیرجند، ضمن قدردانی از مجموعه صنایع کاشی فرزاد برای انجام این خدمت خیر خواهانه اظهار کرد: یکی از مهمترین حوزه‌هایی که باید بعنوان زیربنای تمام زیرساخت‌های استان مورد توجه قرار گیرد، حوزه آموزشی است.

وی گفت: ورود فعالان اقتصادی به توسعه زیرساخت‌های آموزشی، نشان می‌دهد آینده روشن‌تری در انتظار استان و جوانان و نوجوانان ما قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه همه حوزه‌ها برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان باید تلاش کنند، متذکر شد: با توسعه این زیرساخت‌ها، توانمندی دانش آموزان ما روز بروز شکوفا تر می‌شود.

وی با اشاره به خدمات خیرخواهانه مدیریت صنایع کاشی فرزاد در استان عنوان کرد: در سال‌های گذشته این مجموعه صنعتی همواره در حوزه‌های مختلف از جمله در آموزش و پرورش خدمات خوبی ارائه کرده است.

عباس زاده کمک خیرخواهانه مدیریت کاشی فرزاد به مدرسه شاهد بیرجند را بعنوان یک حرکتی نمادین در آستانه عید غدیر قابل تقدیر خواند و افزود: بخشی از نیازهای کمک آموزشی این مدرسه با این کمک مرتفع می‌شود و انتظار می‌رود سایر فعالان اقتصادی استان هم به توسعه زیرساخت‌های آموزشی به ویژه در شهرستان‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در سنوات گذشته هم از کمک خیرین در توسعه زیرساخت‌های آموزشی کمک گرفته شده، اذعان داشت: موضوع نوسازی مدارس هم توجه ویژه خیرین را می‌طلبد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: همانطور که در احداث فضاهای آموزشی در کشور رتبه‌های برتر را داریم با ورود خیرین در حوزه نوسازی مدارس هم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی یک استان فرهنگی و مهد پدران علم و زبانزد در کشور است که باید این افتخار را با توجه ویژه با حوزه آموزش و پرورش حفظ کرده و توسعه دهیم.

عباس زاده با بیان اینکه ساماندهی امور مربوط به مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی، تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد، افزود: در بودجه ۱۴۰۳ هم به این موضوع اشاره شده و ساماندهی متناسب با ظرفیت این مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از همین محل در راستای فعالیت‌های عام المنفعه در استان بهره گرفته‌ایم و از این باب هم خراسان جنوبی در کشور سرآمد است، تأکید کرد: در صورت تأمین و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و بهداشتی توسط فعالان اقتصادی، دولت تسهیلات ویژه و مشوق‌هایی هم برای آنها قائل شده تا بخشی از نیازهای این حوزه توسط خیرین مرتفع شود.

به گزارش ایمنا؛ با کمک خیر استانی و ملی مدیر عالی کارخانه کاشی فرزاد ۵ دستگاه رایانه به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به دبیرستان شاهد پسرانه شیخ هادی هادوی بیرجند اهدا شد.

نظر شما