شناسهٔ خبر: 66995046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عاشقان ولایت و امامت از فریمان عازم مرقد امام خمینی(ره) شدند+عکس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: عاشقان ولایت و امامت در قالب کاروان زیارتی به مناسبت ارتحال ملکوتی امام راحل از فریمان عازم تهران شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان ،سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو در مراسم بدرقه و اعزام کاروان زیارتی فریمان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در محل مسجد 14 معصوم(ع) این شهر برگزار شد باتسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵خرداد، اظهار کرد: کاروان زیارتی مشتاقان امام روح الله شهرستان فریمان با حضور 87 نفر  از برادران و خواهران  شامل خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان ، بسیجیان و وقشرهای مختلف مردم و جمعی از نوجوانان دهه هشتادی و جوانان دانشجو و طلبه شهرستان و روستاهای اطراف به وسیله دو دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم  سی وپنجمین سالگرد ارتحال امام راحل  به تهران اعزام شدند .

وی افزود: سهم عمده زائران حرم حضرت امام راحل را  امسال ،دانش آموزان ، دانشجویان ، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند که این نشان از دلبستگی نسل جدید به راه و مکتب امام عظیم الشأن دارد.

 زیدانلو تصریح کرد: زائران اعزامی با شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام عظیم الشأن، یاد و خاطره ایشان را گرامی داشته و با استماع سخنان و رهنمودهای حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) با آرمانهای امام ،شهدا و ولی فقیه زمان، تجدید بیعت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در پایان با تشکر از ادارات و نهادها که درزمینه های مختلف یاری گر مجموعه بسیج فریمان در این حرکت فرهنگی بودند ؛ گفت: زائران درطول مدت 4 روز ضمن شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) با حضور در شهر ری و شهر مقدس قم به زیارت مضجع نورانی شاه عبدالعظیم حسنی و مرقد شهدای خدمت و زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجدمقدس جمکران مشرف خواهند شد.

نظر شما