شناسهٔ خبر: 66982447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ثبت‌نام ۹ هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

مسئول سازمان اردویی راهیان نور گردشگری بسیج خراسان رضوی از ثبت نام ۹ هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله در مرقد امام خمینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ پاسدار محسن سهیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با اشاره به اینکه هر ساله کاروان‌های زیارتی مرقد مطهر امام خمینی در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) از استان خراسان رضوی با استقبال چشمگیری مواجه می‌شوند،اظهارداشت:9 هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله در مرقد امام خمینی ثبت نام کردند.

وی افزود:امسال یکی از ویژگی‌های این کاروان‌ها همزمانی آن با اردوهای راهیان نور غرب کشور است که 1500 نفر از این تعداد پس از شرکت در مراسم مرقد امام راحل در روز 14 خرداد و زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد و با رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های قهرمانان ایران اسلامی در عملیات‌های مرصاد و بازی دراز آشنا خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور گردشگری بسیج خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف اردوهای بسیج بصیرت افزایی و آشنایی نسل نوجوان و جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: در مسیر کاروان‌های ارتحال حضرت امام تلاش کرده‌ایم با هماهنگی‌های صورت گرفته زائران به ویژه نوجوانان ازمظاهر پیشرفت‌های نظام اسلامی در مراکز علمی و فناوری بازدید کنند.

سرهنگ  سهیل تصریح کرد: سهم عمده زائران حرم حضرت امام راحل را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می‌دهند که این نشان از دلبستگی نسل جدید به راه و مکتب امام عظیم الشان را دارد.

انتهای پیام/282

نظر شما