شناسهٔ خبر: 66886087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

عصر امروز برگزار شد؛

سوگواره اصحاب فرهنگ و هنر گلستان براي شهداي خدمت

صاحب‌خبر -
سوگواره اصحاب فرهنگ و هنر گلستان براي شهداي خدمت
خبرگزاری آریا- اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت استان گلستان با برگزاری «سوگواره»، یاد و خاطره شهدای خدمت به خصوص رئیس جمهور شهید «ابراهیم رئیسی» را گرامی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این سوگواره که عصر امروز «دوشنبه 7 خرداد» برگزار شد، با بیان اینکه شهید جمهور ما به شکلی خستگی ناپذیر در خدمت ایران اسلامی بود و این نوع عملکرد باید در جامعه ما الگو باشد، اظهار کرد: شهید رئیسی در عمل ثابت کرد که برای رضای خداوند متعال بزرگترین اقدام خدمت به مردم است.

الهام متین با تأکید بر اینکه اگر اینگونه اقدام را سرمشق خودمان قرار دهیم قطعاً عاقبت ما خیر و ختم به شهادت می‌شود، ادامه داد: رئیس جمهور شهید ما گستردگی عدالت و خدمات خالصانه و بی‌منت در جامعه را باور داشت.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از تفرقه از دیگر راهبرد‌های دولت مردمی سیزدهم بود، افزود: حضور دکتر ابراهیم رئیسی در نمایشگاه سی و پنجم کتاب مبین جایگاه فرهنگ در شیوه کاری این شخصیت بزرگوار بود و در سند ملی ترویج مطالعه مفید، حمایت از کاغذ ایرانی، رسیدن به خودکفایی و باور جوانان متعهد فرهنگ مدار و فعالان حوزه چاپ و نشر بر اینکه «دولت برای برقراری عدالت فرهنگی در تلاش است و از هیچ کوششی فروگذار نیست» تأکید داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان واقعه آسمانی شدن شهید جمهور را بسیار ناگوار دانست و خاطرنشان کرد:‌ ایشان به معنای واقعی «خادم الرضا» بود و بی‌شک مردم قدرشناس ایران باری دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش آریا، سوگواره فرهنگی هنری شهدای خدمت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با اجرای برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، اجرای زنده نقاشی و خوشنویسی، سخنرانی، مداحی و اجرای تواشیع در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این سوگواره که با رونمایی از نماهنگ «مظلوم امت، شهید جمهور» همراه بود، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت‌های مختلف اداره کل و جمعی کثیری از مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی استان در کنار هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما