شناسهٔ خبر: 67276509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توسلی:

مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را در عرصه بین‌الملل دوچندان می‌کند

شهره اکبری

نماینده مردم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به تقویت دو چندان قدرت ملی کشور ایران اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای کمک می‌کند.

صاحب‌خبر -

فتح الله توسلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات یک حق است که قانون حاکمیت برای مردم قائل شده و مردم باید از این حق خود به نحو احسن و به خوبی استفاده کنند.

وی افزود: اگر این حقی که قانون برای مردم قائل شده، با مشارکت حداکثری باشد، طبیعی است آنکه خواست مردم است انتخاب می‌شود و چون اکثریت مردم به وی رأی داده‌اند امکان خطا کمتر خواهد بود برای اینکه اکثریت مردم با بررسی‌هایی که در مدارک، مستندات و عملکرد و سوابق فرد مورد نظر خود انجام داده‌اند به طور قطع فردی را که خود بر اساس شاخص‌ها مد نظر دارند انتخاب می‌کنند.

توسلی ادامه داد: از طرفی دیگر مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری در نگاه بین‌الملل مهم است چرا که وقتی مردم مشارکت بالایی در انتخابات دارند معنی آن این است که مردم ساختار سیاسی و اجرایی کشور و نوع برگزاری انتخابات را قبول دارند و برای همین در انتخابات مشارکت حداکثری دارند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در صحنه بین‌الملل پیام خوبی را از کشورمان به جهان مخابره می‌کند و این امر میزان اعتماد مردم به مسئولان را نشان می‌دهد و به تقویت قدرت ملی ما در صحنه بین الملل و منطقه‌ای کمک می‌کند و همین امر اهمیت این رویداد سیاسی بزرگ را دوچندان کرده است.

توسلی با بیان اینکه هشت تیرماه، روز انتخاب اصلح برای ادامه راه شهدای خدمت است، تصریح کرد: امیدآفرینی، مردمی بودن، ساده زیستی، روحیه جهادی، تسلط بر نفس و تفکر انقلابی، مهمترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود که باید با این خصوصیات و ارج نهادن به خون پاک این شهدا که در راه خدا و خدمت به خلق خدا جان خود را فدای انقلاب کردند، اقدام به انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب کنیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: اگر به دنبال امنیت بیشتر، زندگی اقتصادی بهتر، سربلندی و سرافرازی افزون‌تر از گذشته هستیم باید در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم چرا که سرنوشت ما بستگی به این انتخابات دارد.

توسلی ادامه داد: باتوجه به انتخابات پیش‌رو انتظار است نخبگان ، فعالان فرهنگی، ائمه جمعه، تریبون داران، روحانیت و همه و همه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، زمینه مشارکت حداکثری اقشار مختلف در انتخابات را با ترغیب و تشویق فراهم آوردند تا فردی اصلح به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده برای خدمت صادقانه و مؤثر به انقلاب و مردم انتخاب شود.

انتهای پیام

نظر شما