شناسهٔ خبر: 67317147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر انتخاباتی «محمد باقر قالیباف» به قزوین + فیلم

محمد باقر قالیباف از نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز در قزوین با گروه‌های مختلف مردمی دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

سفر انتخاباتی «محمد باقر قالیباف» به قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد باقر قالیباف در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای قزوین و مزار شهید سرلشگر بابایی، به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

وی در ادامه در سالن شهید بابائی قزوین با گروه‌های مختلف مردمی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این نشست ضمن ارائه طرح و برنامه های خود گفت: در این مقطع حساس انتخابات مهم ترین و اساسی ترین اتفاق و نزدیک ترین مسیر برای نشان دادن اراده و تصمیم مردم برای تغییر و تحول است.
وی با اشاره به پیامدهای حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: امروز اگر در حوزه نظامی مایع افتخار هستیم به پشتوانه حضور مردم در انتخابات بوده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه قدرت اساسی در حوزه اجرا در اختیار رئیس جمهوری قرار دارد، اضافه کرد: کشور در سال‌های گذشته به زعم خدمات «شهید جمهور» شرایطی را طی کرد که ما در صنعت دفاعی افتخارات بسیاری را کسب کردیم، «وعده صادق» که محقق شد، تمام مسلمانان و آزادیخواهان در ایران و خارج از کشور، به خاطر غرورآفرینی ایران اشک شوق ریختند. 

 

<div id="video-display-embed-code_11244185"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265888/11244185?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما