شناسهٔ خبر: 67317139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بانوی شیفته‌ی خدمت

فاطمه دهقان از بانوان فرهنگی استان یزد است که نمونه‌ای بارز از بانوان، پیشران پیشرفت ایران است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، روایت ما روایت زندگی بانویی است که اکنون مشاور مدیرکل آموزش و پرورش است و به قول خودش در عمر ۳۰ ساله‌ی خدمتش، از کف مدرسه شروع کرده است.او معتقد است زن در نقش زنانگی اش موثر است. ابتدا باید بتواند نقش همسری و مادری را به خوبی ایفا کند و سپس در عرصه‌های اجتماعی خدمت کند.
وقتی بیشتر با او صحبت می‌کنم، از نقش‌های اجتماعی اش می‌گوید و ادامه می‌دهد: سالهاست در در رشته‌های مختلف دانشگاهی، مدرس است و از سال ۸۳ نیز فعالیت خود را در حرفه‌ی بازیگری در انجمن نمایش اداره ارشاد یزد شروع کرده است. او همچنین چند سالی است که با انتخاب فرهنگیان، شرکت تعاونی فرهنگیان استان یزد را اداره می‌کند.
اکنون او هم مادر است، هم همسر و هم یک بانوی نمونه و فعال اجتماعی. گپ و گفتمان به حال و هوای این روز‌های کشور می‌رسد و او از نقش تاثیرگذار بانوان در عرصه‌های سیاسی می‌گوید.
خانم دهقان می‌افزاید: نیمی و یا حتی بیشتر از نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، بانوانی که می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی، موثر واقع شوند و چه خوب است دولتمردانی که در صحنه حاضر می‌شوند و رای می‌آورند به این قشر جامعه بیشتر توجه کنند.
او با بیان اینکه مردم ایران همیشه و همه جا در صحنه‌های مختلف حضور و مشارکت دارند، می‌گوید: وقتی به مردممان هویت ببخشیم و با آنها صادق باشیم آنوقت می‌بینند که مردم بازهم پای کار هستند.

<div id="video-display-embed-code_11241367"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265926/11241367?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما