شناسهٔ خبر: 66886970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

حضور در دولت رئیس‌جمهور شهید مایه افتخار است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: خدمت در دولت رئیس جمهور شهید که مردمی بود و صادقانه برای مردم کار می کرد ، مایه مباهات و افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدعلی مهاجر عصر دوشنبه در سوگواره فرهنگی هنری «شهید جمهور» در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز گلستان اظهار کرد: مردمی بودن، دغدغه مردم را داشتن، اخلاص و برای خدا کار کردن از ویژگی‌های بارز شهید جمهور بود.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی نترس، قول و عملش یکی، مهربان و دارای رافت اسلامی بود تصریح کرد: همچنین ساده زیستی، ارتباط نزدیک با مردم، خردورزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها از دیگر ویژگی‌های بارز این شهید خدمت است.

وی یادآور شد: با توجه به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه، باید فرد اصلح در تراز گفتمان انقلاب را انتخاب کنیم.

مهاجر در ادامه با اشاره به خاطراتی از سفر رئیس جمهور فقید به استان گلستان، گفت: ایشان و همراهانش اهل تشریفات نبودند که امیدوارم بتوانیم با الگوبرداری از آن شهید والامقام، صادقانه خدمت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان‌ نیز گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، عطیه الهی، شکر نعمت انقلاب و یکی از عوامل تحقق وحدت و جلوگیری از تفرقه است که جلوه پر نور آن را در وجود شهید جمهور دولت مردمی سیزدهم آیت‌الله رئیسی شاهد بودیم.

الهام متین بیان کرد: شهید جمهور ثابت کرد بزرگترین عمل صالح، خدمت صادقانه به مردم برای رضایت خداوند است و اگر همه ما این مسیر را سرمشق خود قرار دهیم عاقبت بخیر خواهیم شد.

حضور در دولت یک رئیس‌جمهور شهید مایه افتخار است

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌ جمهوری که باور داشت هیچ مفهومی در مفاهیم دینی ما بعد از توحید به گستردگی عدالت نیست و عدالت در تمام شئون از جمله حوزه فرهنگ باید تبلور پیدا کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: رئیس جمهور شهید معتقد بود برای اجرای عدالت به شاخص نیاز داریم که شاخص عدالت علی‌ ابن‌ موسی‌الرضا (ع) است و باید به شیوه مورد پسند این امام همام عمل کنیم.

متین افزود: شهید رئیسی با حضور در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب ضمن تاکید به سند ملی ترویج مطالعه مفید، حمایت از کاغذ ایرانی، رسیدن به خودکفایی و باور جوانان متعهد فرهنگ مدار و فعالان حوزه چاپ، عنوان داشت دولت برای برقراری عدالت فرهنگی در تلاش است و از هیچ کوششی فروگذار نیست.

یه گزارش ایرنا سوگواره فرهنگی هنری با عنوان «شهید جمهور» عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان، اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و اقشار مختلف مردم در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

حضور در دولت یک رئیس‌جمهور شهید مایه افتخار است

در این برنامه علاوه بر حضور خادمان رضوی و حمل پرچم بارگاه امام رضا (ع)، نقاشی خط توسط جمعی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی استان انجام شد و گروه آوای رضوان سرود خادم خورشید را به نام و یاد آن شهید راه خدمت اجرا کردند.

در بخش دیگری از برنامه جمعی از شاعران آثار خود را قرائت کردند و از نماهنگ مظلوم امت، شهید جمهور رونمایی به عمل آمد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

مداحی ذاکر اهل بیت، پخش کلیپ های موضوعی و روایت پیشرفت توسط ۲ بانوی نوجوان گلستانی از دیگر برنامه های اجرا شده سوگواره فرهنگی و هنری شهید جمهور بود.

نظر شما