شناسهٔ خبر: 66887452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون استاندار گلستان عنوان کرد:

لزوم انتخاب رئیس جمهور اصلح در تراز گفتمان انقلاب

صاحب‌خبر -
لزوم انتخاب رئیس جمهور اصلح در تراز گفتمان انقلاب
خبرگزاری آریا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید اصلحی در تراز گفتمان انقلاب انتخاب کنیم، افزود:‌ امیدوارم بتوانیم با الگوبرداری از ویژگی‌های شهید جمهور، صادقانه در خدمت کشور و ملت ایران باشیم.

سید علی مهاجر عصر امروز در سوگواره فرهنگی و هنری شهید جمهور که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت استان گلستان در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: مردمی و با اخلاص بودن، دغدغه مردم را داشتن و برای رضای خداوند متعال کار کردن از ویژگی‌های بارز شهید جمهور ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم به کسی رأی دادم و در دولتی خدمت می‌کنم که رئیس جمهورش را خدا انتخاب کرد و به فیض شهادت نائل آمد، ادامه داد: ما در انتخابات پیش روی هشتم تیر ماه باید اصلحی در تراز گفتمان انقلاب انتخاب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به شکل سفر‌های رئیس جمهور فقید و همراهانش به استان گلستان، خاطرنشان کرد:‌ ایشان اصلاً اهل تشریفات نبودند و‌ امیدوارم بتوانیم با الگوبرداری از ویژگی‌های آن شهید والا مقام، صادقانه در خدمت کشور و ملت ایران باشیم.

وی نترس بودن، یکی بودن قول و عمل، مهربانی و رأفت اسلامی را از ویژگی‌های شهید جمهور عنوان کرد و افزود: نمی‌توان دیگر ویژگی‌هایی ایشان همچون ساده زیستی، ارتباط نزدیک با مردم، خردورزی و استفاده از همه ظرفیت‌ها را نادیده گرفت.

به گزارش آریا، سوگواره فرهنگی هنری شهدای خدمت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با اجرای برنامه‌هایی همچون رونمایی از نماهنگ «مظلوم امت، شهید جمهور»، شعرخوانی، اجرای زنده نقاشی و خوشنویسی، سخنرانی، مداحی و اجرای تواشیع برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما