شناسهٔ خبر: 66791298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

با اعلام رسمی نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس؛

عمران عباسی کالی و علی کشوری به مجلس راه یافتند

بر اساس اعلام رسمی نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، عمران عباسی کالی و علی کشوری به عنوان نفرات اول و دوم به مجلس راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، جواد مولایی قرا، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، گفت: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر ، سوادکوه، سیمرغ ، جویبار و سوادکوه شمالی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد که به ترتیب آقایان عمران عباسی کالی و علی کشوری توانستند با کسب بیشترین آرا مأخوذه به بهارستان راه یابند.

وی افزود: بلافاصله بعد از اتمام رأی گیری، شمارش آرا آغاز و سرانجام دو کرسی باقیمانده مردم مازندران در مجلس مشخص شد.

فرماندار قائمشهر گفت: کار شمارش آرای تمام ۴۱۶ شعبه به پایان رسید و آقایان عمران عباسی کالی با ۴۲ هزار و ۲۳ رای و علی کشوری با ۳۸ هزار و ۸۳۲ رای به عنوان دو نماینده مردم قائمشهر، راهی مجلس شدند.

جواد مولایی رئیس ستاد مرکزی حوزه انتخابیه قائمشهر با اعلام این که آقایان مصطفی معلمی با ۳۶ هزار و ۸۰۹ رای و کمال علیپور خنکداری با ۳۲ هزار و ۲۶۷ رای به ترتیب سوم و چهارم شدند، تصریح کرد: رأی‌گیری در این حوزه با استقبال و مشارکت خوب مردم همیشه در صحنه به صورت کاملا الکترونیک برگزار شد.

همچنین انتخابات تا ساعت ۲۲:۰۰ شب تمدید شد و تا ۲ ساعت پس از اتمام رای گیری، نتایج انتخابات مشخص شد.

بنابراین بهارستان نمایندگان جدیدی از قائمشهر را به خود خواهد دید زیرا در دوره قبلی مجلس، کیوان مرادیان و کمال علیپور خنکداری، نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ بودند.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

نظر شما