شناسهٔ خبر: 67282211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

رقابت بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز خوزستانی در آزمون پایه هفتم استعدادهای درخشان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت بیش از ۱۳ هزار و ۲۷۶ دانش‌آموز خوزستانی در آزمون پایه هفتم استعدادهای درخشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

عبدالله حبیبی امروز (۳۱ خردادماه) در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانی آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان در اهواز  اظهار کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان استان خوزستان صبح امروز و با حضور ۱۳ هزار و ۲۷۶ داوطلب و به صورت  همزمان با سراسر کشور و در ۸۰ حوزه در سطح استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت مدارس استعدادهای درخشان در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص کیفی این مدارس در قالب اجرای طرح‌های کیفیت‌بخشی، استفاده از ظرفیت دبیران باتجربه و همچنین استفاده از ظرفیت این مدارس برای کمک به سایر مدارس دولت در حوزه کیفیت‌بخشی از جمله برنامه‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان خوزستان در این خصوص است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برگزاری آزمون‌های ورودی یکی از اقدامات مهم و تعیین‌کننده در آموزش و پرورش است زیرا این آزمون‌ها نقش مهمی در انتخاب دانش‌آموزان توانمند و خلاق و کوشا برای تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان ایفا می‌کنند و بر این اساس باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری این آزمون‌ها به بهترین شکل بهره گرفت.

انتهای پیام

نظر شما