شناسهٔ خبر: 66585481 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهروندان تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

شهروندان حوزه انتخابیه قائم شهر، تخلفات انتخاباتی را به هیئت بازرسی گزارش دهند.

صاحب‌خبر -

شهروندان تخلفات انتخاباتی را گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: مردم حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مناطق شهری و روستایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی به ویژه در شعب اخذ رأی، موارد تخلف را به بازرسان سیار و ثابت مستقر در شعب اطلاع دهند یا با شماره هیئت بازرسی انتخابات تماس بگیرند.

عزیززاده گرجی افزود: هیئت بازرسی انتخابات مازندران از ابتدای فرآیند اخذ رأی در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آماده دریافت گزارش‌های تخلفات احتمالی مرتبط با انتخابات به ویژه در شعب اخذ رأی است.

وی افزود: حدود ۴۰۰ بازرس سیار و ثابت مستقر در این شهرستان‌ها با ایجاد حلقه‌های ارتباطی با هیئت استانی و وزارت کشور با حضور مستمر در شعب اخذ رأی، کل فرآیند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی را مورد رصد قرار می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: مردم شریف شهرستان‌های مذکور در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی در شعب اخذ رأی می‌توانند علاوه بر اعلام مورد تخلف به بازرسان، از طریق شماره ۳۴۴۵۰۵۶۷ با هیات بازرسی انتخابات استان ارتباط برقرار کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با ۲۱ حوزه انتخابیه در کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران برای انتخاب دو نماینده در حال برگزاری است.

نظر شما