شناسهٔ خبر: 66587653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران خبر داد؛

اعلام پایان مهلت رأی گیری در مازندران

«عزیز زاده گرجی» گفت: مهلت انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ساعت ۲۲ به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «قاسم عزیز زاده گرجی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه از ساعت قانونی مهلت انتخابات تمدیدی را داشتیم و نهایتاً هم تمدید مجدد در اختیار استانداران از سوی وزارت کشور ابلاغ شد مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ راس ساعت ۲۲ به اتمام رسید.

وی افزود: به استناد ماده ۱۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی رای گیری از افرادی که تا قبل از پایان مهلت قانونی اخذ رای در محل شعبه حاضر هستند و نوبت رای گیری آنها فرا نرسید در حکم رای گیری در مهلت قانونی تلقی می‌شود لذا اعضای شورای اخذ رای موظف هستند افراد مسئول را به داخل شعبه هدایت کنند و درب شعبه را با کمک عوامل انتظامی بسته و اقدام به اخذ رای تا آخرین نفر داشته باشند.

عزیز زاده گرجی گفت: مرحله دوم انتخابات در استان مازندران در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ با حضور چهار کاندیدا همراه است که دو نفر به کرسی مجلس راه می‌یابند.

رئییس ستاد انتخابات استان مازندران خاطرنشان کرد: مردم به گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌های غیررسمی در محافل انتخاباتی یا فضای مجازی توجه نداشته باشند.  

عزیز زاده گرجی بیان کرد: با توجه به تمام‌الکترونیکی برگزار شدن انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی و سوادکوه بلافاصله پس از پایان زمان رأی‌گیری، نتیجه هر شعبه اخذ رأی به فرمانداری‌ها و سپس به ستاد انتخابات ارائه می‌شود و از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما