شناسهٔ خبر: 66585201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام نتایج آراء در سریعترین زمان

رییس ستاد انتخابات مازندران: نتیجه دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر در سریعترین زمان اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

اعلام نتایج آراء در سریعترین زمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: زمان رای گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت ۲ ساعت و تا ساعت ۲۰ امشب تمدید شد.


عزیززاده گرجی افزود: دست اندرکاران و عوامل اجرایی شعب اخذ رای باید تا پایان زمان رای گیری، پذیرای مردم برای رای دادن باشند و در‌های شعب اخذ رای باز باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به اینکه زمان رای گیری دور دوم مجلس دوازدهم از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۴۱۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آغاز شد افزود: در صورت لزوم، زمان رای گیری اضافه خواهد شد.

عزیززاده گرجی در خصوص وضعیت واجدین رای دادن هم گفت: ۳۷۰ هزار و ۴۱۰ نفر در این حوزه انتخابیه می‌توانند رای بدهند که در مرحله اول ۴۱.۳۰ درصد در این حوزه انتخابیه شرکت کردند.

اعلام نتایج آراء در سریعترین زمان
اعلام نتایج آراء در سریعترین زمانرئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: در بین ۴۴ حوزه انتخابیه در کشور در هشت حوزه انتخابیه رای گیری به صورت تمام الکترونیکی صورت می‌گیرد که در استان مازندران نیز این حوزه انتخابیه جزو هشت حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی در سطح کشور است که یک هزار و ۳۷۹ دستگاه صندوق اخذ رای را دریافت و در بین پنج شهرستان هدف استان هم توزیع کردیم.


رییس ستاد انتخابات مازندران خاطر نشان کرد: به علت الکترونیکی بودن فرایند رای گیری، پس از پایان زمان رای گیری، کار تجمیع اطلاعات در پنج فرمانداری این حوزه آغاز می‌شود و احتمالا" پس از سه ساعت نتیحه انتخابات اعلام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران خاطر نشان کرد: فرق دور دوم انتخابات با دور اول در این است که همه فرایند انتخابات در این مرحله تمام الکترونیک است که برای این کار آموزش به نیرو‌های عوامل اجرایی از مدت‌ها قبل داده شد.

عزیززاده گرجی یاداور شد: در همه مناطق این پنج شهرستان حتی در مناطق صعب العبور صندوق‌های الکترونیک مستقر شد وکار اخذ رای را انحام می‌دهند.


رییس ستاد انتخابات استان مازندران درباره تعطیلی مدارس این حوزه برای فردا شنبه گفت: به علت اینکه انتخابات بصورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود تصمیم برای این کار بستگی به زمان پایان رای گیری و فرایند انتخابات دارد.


عزیززاده افزود: در صورت تعطیل شدن مدارس، این خبر از طرف ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

 

وی از اهالی رسانه به خاطر پوشش مناسب و به موقع خبرهای انتخاباتی تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما