شناسهٔ خبر: 67266915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم ناپایداری فصلی در اردبیل/بیشترین بارندگی در خلخال ثبت شد

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی ناپایداری‌های فصلی و محلی تا روز جمعه در اردبیل ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی همچنان بیانگر تداوم ناپایداری‌های فصلی و محلی است به طوری که طی ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب امروز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه احتمال رخداد این پیش‌بینی در مناطق مرکزی و جنوبی اردبیل و شهرستان‌های گرمی و انگوت وجود دارد، گفت: پیرو هشدار صادره شده قبلی، در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌های رگباری در مناطقی از استان رخ داد که بیشترین بارش از خلخال با ۱۴ میلیمتر به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد خبر داد و بیان کرد: رعایت توصیه‌های صادر شده در هشدار سطح نارنجی شماره ۷، لزوم تدابیر پیشگیرانه به ویژه در شهرستان‌های مشگین‌شهر، سرعین، نیر، کوثر و خلخال مورد تاکید است.

کوهی ادامه داد: از لحاظ دمایی طی سه روز آینده در شهرستان‌های پارس آباد، بیله‌سوار، اصلاندوز و کوثر حاکمیت هوای گرم و در سایر مناطق استان تغییرات دمایی قابل ملاحظه انتظار نمی‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

نظر شما