شناسهٔ خبر: 66515427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز در روزهای 19و 20 اردیبهشت

جانشین سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مقدمات لازم برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در روزهای 19و 20 اردیبهشت فراهم شده است .

صاحب‌خبر -

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز در روزهای 19و 20 اردیبهشت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سردار مسعود قنبری گفت : مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز که قرار بود  ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود به علت شرایط جوی و برای رفاه حال زائرین به  ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه موکول شد .
وی افزود : تمام مقدمات برای برگزاری باشکوه این رزمایش بزرگ فرهنگی در استان کرمانشاه فراهم شده است .
ایشان در ادامه با اشاره به مراسمات پیش بینی شده تصریح کرد : مراسم یادواره شهدای بازی دراز در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در جوار حرم احمدابن اسحاق (ره) برگزار خواهد شد و در روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز به یاد عملیات غرورآفرین آزادسازی این ارتفاعات از ساعت ۶ صبح با حضور کاروانهای راهیان نور سراسر کشور برگزار خواهد شد .
جانشین فرماندهی سپاه استان کرمانشاه تصریح کرد : برای ارتفاعات بازی دراز نیز برنامه های متنوع فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که در یادمان شهدای بازی دراز برگزار خواهد شد .
قنبری خاطرنشان کرد : آرمانهای راهیان نور سایر استانهای کشور بعد از مراسم صعود از سایر یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید خواهند کرد و در روز جمعه عازم استانهای خود خواهند شد .
وی همچنین گفت : امیدواریم این عملیات بزرگ رزمی فرهنگی که یک جهاد بزرگ تبیین است با شکوه و بدون هرگونه مشکلی برگزار شده و کاروانهای راهیان نور به سلامت به نوژن خود بازگردند .
ایشان از تمام مسئولین استان و شهرستان سرپل ذهاب ، تمام مردم شهرستان سرپل ذهاب و موکبهای خدمات رسان که برای برپایی موکب در مسیر زوار اعلام آمادگی کردند تقدیر و تشکر کرد .
وی در پایان افزود : در چند ماه آینده نیز همین برنامه ها را با آمادگی بیشتر برای پوشش مراسم اربعین حسینی در استان کرمانشاه خصوصا شهرستانهای سرپل‌ذهاب و قصرشیرین خواهیم داشت .



نظر شما