شناسهٔ خبر: 66878961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل:

آیت‌الله شهید رئیسی به منصب ریاست جمهوری معنا بخشید

اردبیل - ایرنا - مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: آیت‌الله شهید رئیسی با شیوه و سبک خدمت صادقانه خود، به منصب و جایگاه ریاست جمهوری ارزش و معنا بخشید و ماندگار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی روز دوشنبه در نشست خبری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: رییس‌جمهور شهید و عزیز در کنار مردم، کار و زندگی کرد ، او بالاترین جایگاه را خدمت به مردم می‌دانست و سرانجام نیز شهید جمهور شد.

وی افزود: ملت بصیر ایران در تشییع رییس‌جمهور شهید خود سنگ تمام گذاشتند ، عظمت و شکوه ملت در واقع قدردانی آحاد مردم از خدمتگزار صادق خویش بود و نتیجه خلوص و خدمت صادقانه شهید جمهور با تشییع تاریخی او و همراهان ایشان آشکار شد.

وی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که رسالت ملت بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی در قبال او سنگین‌تر شده است به نحوی که باید فردی راه شهید جمهور را ادامه بدهد که شبیه‌ترین فرد به او باشد و این به انتخاب آگاهانه ملت بستگی دارد.

مسئول نمایندگی نهاد ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: در فضای کنونی کشور و بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی از مردم انتظار می‌رود، نخست حضوری پر شور و با مشارکت بالا در انتخابات هشتم تیرماه برای انتخاب رئیس جمهور از خود به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام حسنی افزود: دوم اینکه مردم تلاش کنند تا فردی اصلح و شبیه به شهید جمهور را انتخاب کنند تا با صداقت و خلوص کامل، ادامه دهنده راه پربار و خدمات پرشمار آن شهید و عزیز ملت باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت و قیام مردم در تشییع این شهدا در تبریز، قم، تهران، شهرری، بیرجند، مشهد، مراغه، زنجان و نجف‌آباد گفتند: "این تشییع باشکوه نشان داد که ملت ایران زنده است".

نظر شما