شناسهٔ خبر: 67235458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان؛

سرمایه معنوی نیروی انتظامی محبت، اعتماد و قدردانی مردم است

هرکس که وارد مجموعه انتظامی می‌شود و در این راه گام برمی‌دارد تمام خطرات آن را قبول کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از باغملک: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:مردم با این حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید اصغر خلیلی مهر به نیروی انتظامی اعتبار بیشتری می‌دهند و سرمایه معنوی نیروی انتظامی این محبت، اعتماد و قدردانی مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در مراسم خاکسپاری شهید مدافع نطم و امنیت "اصغر خلیلی‌مهر" در خصوص مقام شهید اظهار داشت: هرکس که وارد مجموعه انتظامی می‌شود و در این راه گام برمی‌دارد تمام خطرات آن را قبول کرده لذا شهادت برای این بزرگواران یک مسئله غیرمنتظره نیست.

وی در ادامه به آیات و روایات مقام شهدا اشاره کرد و گفت: قرآن با تاکید و صراحت می‌فرماید، شما می‌پندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، مُرده هستند خیر آنها زنده هستند و نزد پروردگارشان به صورت مستمر و دائم رزق دریافت می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: هر خوبی، خوبی بالاتر دارد تا اینکه شخص در راه خدا کشته شود بالاتر از آن دیگر ارزشی وجود ندارد و این شهید بزرگوار ما به ارزشی دست پیدا کرد که بالاتر از آن ارزشی وجود ندارد.

وی عنوان داشت: این شهید بزرگوار در زمره افرادی وارد شد که مولا و سالارشان ابی عبدالله الحسین علیه السلام است که بزرگترین لقب ایشان سیدالشهداست.

حجت الاسلام حسن‌زاده خطاب به خانواده و خاندان این شهید والا مقام اذعان کرد: این شهید بزرگوار افتخاری برای شما به وجود آورد و این افتخار به آسانی به دست نیامده است او جان شیرینش را برای امنیت مردم تقدیم کرد و این افتخاریست برای خانواده و خاندان مکرم خلیلی مهر که عزیزشان را تقدیم کردند.

وی در ادامه خطاب به مردم مومن، ولایی، انقلابی، بصیر و آگاه شهر صیدون اظهار داشت: شهدای بسیاری را در دوران دفاع مقدس و برای حفظ امنیت تقدیم کردید واقعا این حضور پرشور و آگاهانه شما برای همه حجت و درس است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن‌زاده بیان داشت: این اجتماع باشکوه و قدردانی شما از این شهید بزرگوار نشان دهنده راستی و درستی سخن حضرت امام رضوان الله تعالی علیه است که فرمودند: مردم زمان ما از مردم صدر اسلام بالاتر هستند.

وی با تاکید بر اینکه اقتدار نیروی انتظامی برای همه ما مهم است، گفت: این حضور به پاس تقدیر از این شهید نیروی انتظامی است و مردم با این حضور باشکوه به نیروی انتظامی اعتبار بیشتری می‌دهند و سرمایه معنوی نیروی انتظامی این محبت، اعتماد و قدردانی مردم است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این مراسم، خاطرشان کرد: همه با هم با این شهید عزیز عهد می‌بندیم راه و مرامش را ادامه می‌دهیم که چیزی جز خدمت به مردم نیست.

گفتنی است در این مراسم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان پیام تبریک و تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا، آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان را قرائت کردند.

نظر شما