شناسهٔ خبر: 66878967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار البرز: برخورد با سودجویان بازار مسکن در اولویت است

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: مردم از نرخ مسکن و اجاره بهاء ناراضی هستند و ما باید مانع از سوء استفاده سودجویان در بازار مسکن شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،" یحیی رمضانی" روز دوشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار مسکن کرج افزود: مردم از وضعیت بازار مسکن ناراضی هستند و باید نرخ اجاره بها ثبت شود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با کار و تلاش شبانه روزی امید برگشت از بدترین شرایط روزگار را به مردم هدیه کرد.

وی یکی ازعوامل مهم و تاثیرگذار در نا امنی بازار مسکن را تبلیغات سودجویان عنوان کرد و افزود: اتحادیه املاک تبلیغات کذبی که موجب بر هم زدن امنیت بازار مسکن شده را پیگیری و مانع از بروز آنها شود.

خرید مسکن یکی از کالاهای گران در سبد خانواده ها شده است

رمضانی یادآورشد: خرید مسکن یکی از کالاهای گران در سبد خانواده ها شده که وظیفه ما جلوگیری از این موضوع است حتی مستاجرها هم از نرخ اجاره بها ناراضی هستند.

وی تاکید کرد: اجرای دقیق قانون ساماندهی زمین و مسکن و تعیین سقف اجاره بها و ثبت معاملات ملکی در سامانه های خودنویس و روان نویس است.

معاون استاندار البرز ادامه داد: همه دستگاه های مرتبط باید در اجرای قانون ساماندهی زمین و مسکن در حوزه نرخ گذاری و ثبت معاملات در سامانه های مربوطه قاطعیت داشته باشند.

هزار روز خدمت بی منت و عزت در دولت سیزدهم

رمضانی گفت: هزار روز خدمت بی منت و با عزت در دولت سیزدهم با حضور پر شور مردم در مراسم تشیع پیکر مطهر شهید جمهور و همراهان شان نمود پیدا کرد.

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم برنامه ها و پروژه های دولت را در این مدت کوتاه باقی مانده به اتمام برسانیم.

فرماندار کرج گفت: تعهد ساخت سالی یک میلیون مسکن با هدف خانه دار شدن قشر کم درآمد یکی از اهداف و برنامه های مهم دولت سیزدهم بود.

نظر شما