شناسهٔ خبر: 66878956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

علاقه وافر رهبر انقلاب به شهید رئیسی + فیلم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر انقلاب با آن عبارت زیبا و پر‌مغز تحت عنوان انسانی خستگی‌ناپذیر و انسانی با کفایت از شهید رئیسی یاد می‌کند نشان از علاقه وافر بین رهبری و رئیس جمهور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید رئیسی و همراهان ایشان که از سوی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد در گفتگو‌ با رسانه KHAMENEI.IR، اظهار داشت: مرحوم رئیسی از روسای جمهور کم‌‌نظیر عصر ما بودند.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی شخصیت تراز در جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی ایشان اخلاص و مردمی بودن  بود، این شهید بدون تشریفات همراه با مردم می‌شد و در غم و شادی مردم شریک بود.

.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: آیت‌الله رئیسی شخصیتی بود که احساس می‌کرد اکنون که بار مسئولیتی بر دوش گرفته باید آنچه در توان دارد در طبق اخلاص بگذارد تا این بار سنگین را به مقصد و مقصود برساند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه ویژگی دیگر شهید رئیسی همراهی با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب بود، گفت: ایشان اطاعت از امر رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد و بنا نداشت در مسیر حرکت انقلابی و خدمت به مردم مسیر و راهی که غیر از نظر مقام معظم رهبری است اتخاذ کند.

وی با اشاره به اینکه معمولا کسانی که ولایت‌پذیرند و در مسیر حرکت رهبری گام بر‌می‌دارند موفق خواهند بود، عنوان کرد: اگر امروز می‌بینید سیل جمعیت در تشییع جنازه ایشان شرکت کردند و رهبر انقلاب با آن عبارت زیبا و پر‌مغز تحت عنوان انسانی خستگی‌ناپذیر و انسانی با کفایت یاد می‌کند نشان از علاقه وافر بین رهبری و رئیس جمهور است.

شهادت مزد اخلاص شهید رئیسی بود

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، استاد حوزه و دانشگاه در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه‌ی معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد در گفتگو‌ با رسانه KHAMENEI.IR ضمن تسلیت این حادثه سخت، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های رئیسی اخلاص بود که باعث شد در پایان، شهادت مزد ایشان باشد.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی پشتکار داشت، خستگی‌ناپذیر و ولایت‌مدار بود و  خودش را نمی‌دید، تصریح کرد: اگر کسی خودش را ندید و خدا را دید بدون شک خدا هم او را بالا می‌برد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: اعتقاد دارم که خدا ایشان را عزیز برد و امیدوارم خون ایشان هم مانند شهید بهشتی در جامعه تاثیرگذار باشد.

.

انتهای پیام/‌

نظر شما