شناسهٔ خبر: 66878913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۳ هزار مسکن ملی در کشور

المیرا دادمهر (اگیر)

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: امروز عملیات ساخت بیس از ۱۳ هزار مسکن ملی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سعیدغفوری روز دوشنبه هفتم خرداد در مراسم بهره برداری از شش هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر در پردیس و مهستان که در استان البرز برگزار شد؛ اظهار کرد: طبق تعهدات بنا است تا پایان خرداد ماه بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید  کشور توضیح داد: امروز سه هزار و ۳۸۰ واحد مسکن مهر در پردیس و سه و ۸۰ واحد هم در شهر جدید مهستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این واحدها با پیگیری دولت و شخص رئیس جمهور شهید به سرانجام رسیده که امروز شاهد بهره برداری بخشی از آنها هستیم.

غفوری اظهار کرد: در مجموع ۱۸۰۰ واحد مسکن مهر در البرز هنوز تکمیل نشده که امیدواریم هفته دولت به صاحبان آنها تحویل داده شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه برای تکمیل واحدهای مسکن مهر باقی مانده عملاً دیگر  آورده متقاضی و  تسهیلات بانکی وجود ندارد، دولت تامین هزینه باقی مانده را به عهده گرفته است.

وی گفت: همزمان با بهره برداری از واحدهای مسکن مهر شهر جدید مهستان و پردیس، امروز عملیات ساخت بیس از ۱۳ هزار مسکن ملی هم آغاز می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما