شناسهٔ خبر: 64282390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهدا

خبرگزاری صدا و سیما

به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، استاندار ایلام با خانواده‌های شهیدان والامقام «ابراهیم و فاطمه کاظمی» و «کلانتر رستمی» دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در این دیدار اظهار داشت: شهدای گرانقدر در راستای اعتلا و اقتدار کشور و عزت نظام و انقلاب و دفاع از ناموس مردم در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و حماسه‌ها آفریدند.

وی افزود: لذا کار برای مدیران سخت و سنگین است، ما امروز وارث خون‌هایی هستیم که برای آبیاری نهال اسلامی ریخته شد و امروز این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: جای بسی افتخار است این چنین شهدایی داریم که سربلند و عزتمندانه، امروز نه تنها محور جهان اسلام بلکه سایر کشور‌هایی که تشنه عدالت هستند قرار گرفته که به واسطه خون پاک شهدا، همسران گرانقدر شهدا و فرزندان خانواده‌های شهدا است. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام مطرح کرد: همسران شهدا نه تنها در آن شرایط سخت جنگ تحمیلی در زیر آتش سنگین دشمن، خم به ابرو نیاوردند بلکه فرزندان خود را در مسیری که پدرانشان طی کردند، بزرگ و پرورش دادند.

گفتنی است شهید کلانتر رستمی و شهیدان ابراهیم و فاطمه کاظمی در سال‌های ۶۱ و ۶۳ و ۶۵ در مناطق عملیاتی مهران و بمباران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

<div id="video-display-embed-code_10609176"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4103407/10609176?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما