شناسهٔ خبر: 67290107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان:

فرد اصلح و توانمند در حوزه اجرا به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود

خرم‌آباد - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تأکید کرد: باید فرد اصلحی که توان مدیریت اجرایی کشور را دارد، شناسایی کرده و او را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی در اولین دوره آشنایی کارکنان با فرق و مذاهب، گروه‌های تکفیری و عرفان‌های کاذب و نوظهور در حسینیه ثارالله ستاد انتظامی استان لرستان اظهار داشت: رویکردهای وحدتی و عمل به فرامین امامین انقلاب در بحث وحدت، لازمه فعالیت‌های کارشناسان ادیان و مذاهب است.

وی افزود: اولین و مهم‌ترین وظیفه ما برای سربلندی، عزتمندی، و پشتیبانی قوی از کشورمان مشارکت حداکثری و حضور پرشور در انتخابات است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه مشارکت بالا عامل کسب توفیق برای کشور و فزاینده عزت است، در خصوص دومین وظیفه ملت ایران، گفت: باید فرد اصلحی که توان مدیریت اجرایی کشور را دارد، شناسایی کرده و او را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی، یادآور شد: امروز نیازمند رئیس‌جمهوری پرتلاش، توانمند و معتقد به مبانی و ولایت هستیم که مشکلات جامعه را دانسته و برای حل مسائل امروز کشور برنامه داشته باشد.

نظر شما