شناسهٔ خبر: 67359296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات قالیباف:

دنبال استمرار حکمرانی اسلامی و ادامه راه شهید رییسی باشیم

ساری- رییس ستاد انتخاباتی قالیباف گفت: باید دنبال استمرار حکمرانی اسلامی بر مبنای اخلاق اسلامی و ادامه راه شهید رییسی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد دوشنبه شب در همایش حامیان قالیباف در ساری با بیان این که مازندران استان پرافتخار در حوزه ورزش در سطح جهانی و المپیک است، افزود: این استان مهد علمای بزرگ و سرزمین ادب و مهد بزرگانی چون نیما یوشیج است.

وی با بیان اینکه مازندران در دفاع مقدس و حرم رشادت‌های زیادی از خود به خرج داده است، افزود: شهیدان والا مقامی چون کشوری و شیرودی و علمدار در این استان تقدیم شد و نام شهدای خان طومان و مدافعان حرم برای همیشه در تاریخ ماندگار شده است.

وی با عنوان اینکه نظام اسلامی ما دارای دستاوردهای ارزشمندی است و بر اساس حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی طی ۴۵ ساله گذشته پیش رفته است، ادامه داد: در دولت شهید رئیسی برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

نیکزاد با اظهار اینکه اگر بگوییم جمهوری اسلامی مشکل ندارد، دروغ است، یادآور شد: در مجلس یاز دهم به دنبال حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی بودیم و در این راستا گام برداشته شد.

رئیس ستاد انتخابات محمد باقر قالیباف ادامه داد: باید به دنبال کسی باشیم که خادم مردم باشد و مقابل استکبار بایستد و مانند شهید رئیسی عکس شهید سلیمانی را در سازمان ملل بالا ببرد.

وی ادامه داد: همچنین کسی را می‌خواهیم که وقتی به قرآن اهانت می‌شود در مقابل استکبار کلام الهی را بالا ببرد و بگوید قرآن کتاب رستگاری است.

نیکزاد با عنوان اینکه جبهه انقلاب به دنبال آن است که راه شرف استقلال و عظمت ملت ادامه یابد، تصریح کرد: دنبال کسی باشیم که برای ایستادن در مقابل سیستم بانکی و حل مشکل مسکن و مسائل مردم واهمه نداشته باشد.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف با اشاره به ناترازی در زمینه تأمین انرژی برق، رشد تولید و ارتقای ارزش پول ملی سامان دادن به صندوق‌های بازنشستگی را از جمله اولویت‌ها بیان کرد و گفت: ما باید دنبال استمرار حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی و ادامه راه آیت الله رئیسی باشیم.

وی تصریح کرد: باید کسی سکان قوه مجریه را به دست بگیرد که برای بهبود معیشت مردم و بحث سیاست خارجی و داخلی و زندگی با عزت مردم برنامه و راهبرد داشته باشد.

نیکزاد با اظهار اینکه قالیباف کارنامه قابل دفاعی دارد عنوان کرد وی در دوران دفاع مقدس پای کار بود و برای دفاع از خاک نماز و وطن انقلاب از جان مایه گذاشت.

نظر شما