شناسهٔ خبر: 67359283 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار فامنین:

انتخابات باشکوه خون تازه ای در رگ‌های جامعه تزریق می‌کند

همدان-فرماندار فامنین با دعوت از مردم به مشارکت فعالانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتخابات باشکوه خون تازه ای در رگ‌های جامعه تزریق می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح الله حسینی شامگاه دوشنبه در نشست تبیینی انتخابات در جمع بهورزان شهرستان با یادآوری پیام‌های غدیر به ویژه اهمیت ولایت‌پذیری در سعادت جامعه گفت: باید خانواده‌ها پیام‌های واقعه غدیر را به فرزندان منتقل کنند تا جامعه هیچ‌گاه از ولایت جدا نشود و مشکلات جدایی و فاصله از ولایت که کمترین آن واقعه تلخ عاشورا است، در جامعه رخ ندهد.

وی با یادآوری اهمیت انتخابات افزود: شهید رئیسی تراز خدمت در مقام ریاست جمهوری را بالا برد و امروز مردم به کمتر از این تراز راضی نخواهند بود و در انتخابات به دنبال انتخاب رئیس جمهوری در این تراز با شاخص‌هایی که شهید رئیسی داشت، می‌روند.

فرماندار فامنین تصریح کرد: در بیان رهبر معظم انقلاب برکت حضور حداکثری در انتخابات این است که مشارکت بیشتر در انتخابات، اعتبار کشور را بالا می‌برد و همچون سنگری مستحکم سرنوشت ملت و کشور را از هر آسیبی مصون می‌دارد و هیچ ابزاری مانند حضور مردم در صحنه برای کشور قدرت‌زا نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: با آنکه انتخابات زودهنگام است اما آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم فراهم و ایجاد شده است.

رئیس هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فامنین اظهار داشت: انتخابات در یک روز برگزار می‌شود که روز سرنوشت سازی است و دوست و دشمن می‌خواهند ببینند آیا مردم همچنان به نظام و انقلابشان حساس هستند یا نه؟

حسینی بیان داشت: دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب و نظام دلسرد کنند و به همین دلیل در برابر توطئه‌های دشمنان وظایفی در انتخابات داریم که اول دعوت عمومی به مشارکت است که از هر حیث و نظر تکلیف است و نقش همه ما در مشارکت، دعوت مردم برای حضور در انتخابات است.

فرماندار فامنین اضافه کرد: دومین وظیفه ما در انتخابات، تبیین شاخص‌های یک انتخاب خوب است که از سوی مقام معظم رهبری بارها عنوان شده است.

حسینی گفت: در نظر گرفتن این شاخص‌ها از سوی مردم در انتخابات نویدبخش یک انتخاب خوب و روی کار آمدن رئیس‌جمهوری ادامه دهنده کارهای انقلاب و پیگیر فعالیت‌های خوب و شاخص دولت شهید رئیسی، خواهد بود.

وی خطاب به بهورزان افزود: به عنوان مجاهدان خدمت، مردم را برای حضور در انتخابات دعوت کنید.

نظر شما