شناسهٔ خبر: 62572611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همراهی فرزند شهید سهیلی تا مدرسه

خبرگزاری صدا و سیما

فرمانده انتظامی استان ایلام فرزند شهید حسن سهیلی از شهدای امنیت استان در روزهای آغازین بازگشایی مدارس تا کلاس درس همراهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده انتظامی استان ایلام فرزند شهید حسن سهیلی از شهدای امنیت استان را در اولین روز از بازگشایی مدارس تا کلاس درس همراهی کرد که لبخندی ارزشمند در اولین روز مدرسه بر لبان امیر حسین یادگار شهید حسن سهیلی نشست.
 
وقتی فرزندی دیگر پدرش را ندارد، اما همکار پدر آن هم در جایگاه فرمانده انتظامی استان با همراهی فرزند خردسال شهید او را تا کلاس درس بدرقه می‌کند نشان از جایگاه ویژه خانواده شهدا در نزد این مسئولین دارد که امیدواریم این نگاه و این توجه با نگاه تکریم و احترام به خانواده‌های شهدا همچنان استمرار داشته باشد و یادگار‌های عزیز شهدا را فراموش نکنند.
 
فرزندان شهدا نباید در جامعه احساس غربت کنند، باید طوری مورد تکریم قرار گیرند که درک کنند پدرشان یک قهرمان بوده که برای امنیت مردم و کشورش شهید شده است و تا همیشه باعث افتخار آن‌ها و کشور هستند.

<div id="video-display-embed-code_10181838"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3989720/10181838?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما