شناسهٔ خبر: 67290085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار لرستان:

ملت در انتخابات ریاست‌جمهوری بار دیگر حماسه خلق می‌کنند

خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: یقین دارم که ملت ما بازهم با حضور پرشکوه در انتخابات یک حماسهٔ دیگر را خلق خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز پنج‌شنبه در جشنواره عسل لرستان، اظهار داشت: صنعت تولید عسل از حلقه‌های مهم زنجیرهٔ اقتصاد کشاورزی است که در لرستان ظرفیت بسیار بالایی دارد.

وی تأکید کرد: خوشه صنعتی عسل یکی از خوشه‌های باارزش است که هم برای سلامتی انسان و هم توسعه کسب‌وکار مؤثر است.

استاندار لرستان با اشاره به این موضوع که اقتصاد کشاورزی مهم‌ترین برنامه توسعه‌ای استان است، اظهار کرد: قرارگاه اقتصاد کشاورزی به‌زودی در استان تشکیل می‌شود که در آن با دبیری سازمان جهاد کشاورزی ظرفیت‌ها و راه‌های توسعهٔ کشاورزی استان با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی می‌شوند.

شفقت با اشاره به نقش مهم تولیدکنندگان و مردم در توسعه کشاورزی، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌بایست آموزش علمی و مواد اولیه توسعه کشاورزی را فراهم کنند تا بخش خصوصی و تولیدکنندگان بتوانند آنها را بارور و به ارتقای تولید منتج کنند.

وی به نگاه مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر نقش حضور مردم در رشد تولید کشور اشاره کرد و ادامه داد: کارها بدون مشارکت و حضور مردم امکان‌پذیر نخواهند بود و این یکی از رویکردهای مهم دولت است.

استاندار لرستان همچنین خواستار تدوین و ابلاغ برنامه سال ۱۴۰۳ توسعه استان دراسرع‌وقت شد و تأکید کرد: سهم توسعه اقتصاد کشاورزی در این برنامه باید به‌صورت ویژه باشد.

شفقت، عنوان کرد: لرستان به‌خاطر امکانات و منابع خدادادی موجود محروم نیست، اما باید این منابع مدیریت شده و از آنها به‌خوبی بهره‌برداری شود.

وی اتحاد، همدلی و یکپارچگی را رمز موفقت در کارها و پیشرفت استان برشمرد و تصریح کرد: برای پیشرفت استان و ایجاد اشتغال و رونق تولید باید با برقراری هیئت‌های اندیشه‌ورزی و استفاده از دانشجویان و اساتید خوش‌فکر استان در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی و عملکرد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: نگاه مدیران استان باید بلندمدت و در برنامه‌های خود افق‌های چندساله را برای استان ترسیم کنند.

شفقت، به رویداد بزرگ انتخابات هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: یقین دارم که ملت ما بازهم با حضور پرشکوه در انتخابات یک حماسهٔ دیگر را خلق خواهند کرد.

نظر شما