شناسهٔ خبر: 55791901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حبیبی: عملکرد آزادکاران جوان در جهانی بلغارستان قابل تقدیر است

مربی اسبق تیم ملی گفت: آزادکاران جوان در مسابقات جهانی بلغارستان شایستگی کسب مدال‌های بیشتر را داشتند.

صاحب‌خبر -

هادی حبیبی، رئیس اسبق انستیتو کشتی و سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: وقتی تیم نوجوانان در جهانی ایتالیا چهارم شد برخی نکات از جمله ضعف سرمربی تیم ملی یعنی مجید ترکان را متذکر شدم که دوستان اعلام کردند نباید انتقاد کرد، اما به اعتقاد من اگر کسی واقعا دلسوز کشتی است باید نقاط ضعف را گوشزد کند و با بازگو کردن واقعیت‌ها به موفقیت ورزش ملی کشور کمک کند.

رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روز‌های ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات را تکرار کرد.

حبیبی گفت: همانطور که نقد سازنده کارگشا است زمانی هم که موفقیتی حاصل می‌شود باید از آن تقدیر و تشکر کرد. عملکرد آزادکاران جوان در جهانی بلغارستان مطلوب بود هر چند که از برخی نفرات مثل عرفان الهی انتظار بیشتری وجود داشت تا قهرمان سال گذشته امسال حداقل روی یکی از سکو‌ها قرار می‌گرفت یا احمد محمدنژاد جوان و امیرعلی آذرپیرا می‌توانستند مدال خوشرنگتری را به دست آوردند، اما امیرحسین فیروزپور و امیررضا معصومی کشتی‌های بسیار درخشانی گرفتند که با مدال طلا مزد زحماتشان را هم گرفتند.

قهرمان سابق آسیا گفت: باید قبول کنیم نبود روس‌ها روی کیفیت مسابقات تاثیر داشت، اما از طرفی هم نمی‌شود زحمات آزادکاران را که میل به موفقیت داشتند را نادیده گرفت، آینده متعلق به این کشتی گیران است و امیدوارم طوری حرکت کنند و هدایت شوند که شاهد درخششان در رده سنی بزرگسالان نیز باشیم.

نظر شما