شناسهٔ خبر: 55748668 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قهرمان کشتی جهان: برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ برنامه دارم

ایمان محمدی گفت: پس از کسب مدال طلای جوانان جهان حالا در اندیشه رسیدن به موفقیت‌های بزرگ‌تر هستم.

صاحب‌خبر -

ایمان محمدی دارنده مدال طلای وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان بلغارستان گفت: به لطف خدا و با دعای خیر مردم اتفاق خوبی برای من در بلغارستان رخ داد و توانستم با شکست تمامی رقبا قهرمان شوم. از نتیجه کسب شده بسیار راضی هستم اما از آنجا که به دنبال اهداف بزرگتری مثل طلای المپیک هستم با این مدال قانع نمی‌شوم و با همه وجود برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر تلاش خواهم کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر آزات ساریار از ترکیه را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر رومئو بریدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد چیزو ماریویاما از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار بایامان کریموف از قرقیزستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

محمدی ضمن قدردانی از کادر فنی تیم ملی جوانان به خصوص حمید با وفا، گفت: طی چند ماه گذشته فدراسیون کشتی به ویژه علیرضا دبیر و حمید سوریان و همچنین مربیانم در شهرستان ایذه یعنی لقمان رضایی، مسیب مردای، اکبر عالی‌محمودی، براتی، حبیبی و بویری زحمات بسیاری را برای من متحمل شدند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم و قول می‌دهم برای شادی دل این عزیزان و مردم شریف ایران، در آینده نیز با تمام وجود برای کسب مدال تلاش کنم.

نظر شما