شناسهٔ خبر: 55730043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محبی: کرمانشاه در لیگ برتر کشتی تیمداری می‌کند/ حضور رئیس فدراسیون در استان‌ها مثمرثمر است

رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی آزاد حضور خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

محمدحسین محبی، رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: یکی از قول‌های خوبی که از علیرضا دبیر در سفرش به استان کرمانشاه گرفته شد، حضور یک تیم در لیگ برتر کشتی آزاد است که اگر این امر محقق شود قطعا به رشد و اعتلای کشتی استان کرمانشاه کمک ویژه‌ای خواهد کرد و ضمن اینکه قهرمانان کشتی استان از نظر مادی منتفع می‌شوند، باعث حضور تماشاگران در سالن‌های کشتی و همچنین حضور نوجوانان جوانان برای شرکت در تمرینات باشگاهی می‌شود.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، روز پنج شنبه هفته گذشته مهمان هیئت کشتی استان کرمانشاه بود و علاوه بر برگزاری دوره همسان سازی آموزش مربیگری کشتی در کرمانشاه جلسات مهمی را نیز با مسئولان استانی برگزار کرد.

محبی گفت: حضور رئیس فدراسیون در استان‌ها بسیار مثمرثمر است، چراکه جلسات خوبی برگزار می‌شود و مسئولان نیز همکاری لازم را انجام می‌دهند. علیرضا دبیر ساعت ۵ صبح وارد کرمانشاه شد و عصر هم به تهران بازگشت، اما در این مدت زمان بسیار کم جلسات بسیار مهمی با قائم مقام شهردار، فرمانده سپاه، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صدا و سیما و استاندار برگزار شد و قول‌های خوبی هم گرفته شد که اگر به این قول‌ها عمل شود، کشتی کرمانشاه تحول خوبی را شاهد خواهد بود.

دارنده مدال نقره جهان، طلای بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا در مورد وضعیت کشتی کرمانشاه گفت: قطعا تمام خواست من هم پیشرفت و اعتلای کشتی کرمانشاه است، اما در این شرایط که هیئت بودجه‌ای برای هزینه کردن ندارد و از سوی دیگر خواهندگی در نفرات وجود ندارد چه کار می‌توان کرد. به عنوان مثال وقتی فرزند من نمی‌خواهد که کشتی گیر شود من نمی‌توانم وی را به زور کشتی گیر کنم، اگر قرار است کسی قهرمان جهان و المپیک شود اول باید خودش بخواهد و بعد ما بتوانیم کمک کنیم، در حال حاضر نیز شرایط مانند گذشته نیست که جوانان به دنبال قهرمانی در کشتی باشند، اما ما تمام تلاش خود را برای کمک به کشتی استان می‌کنیم.

نظر شما